Maid in Manhattan

Tittar på Maid in Manhattan eller som den
mycket dåliga översättningen lyder, Kärleken checkar in.

Imorgon gäller det att börja plugga igen.
Jag bara hoppas av hela mitt hjärta att det går bättre
än förra veckan.

1 jenny:

skriven

Hur e det med däy då? sötbild

2 angelica:

skriven

sv: oh tacktack!:D:D



vad söt du är!:) hihi

3 Nicole:

skriven

fin blogg :) har lagt till dig på bloglovin du får gärna lägga till mig med om du gillar det jag skriver om .



/ Nicole

4 Sarah:

skriven

Gud vad söt du är :)

5 Linda:

skriven

allt bra idag ?:)

6 Linda:

skriven

tack:) kram

7 My:

skriven

tack så jättemycket för din röst :D <3

8 My:

skriven

sv haha ja det blev din tur :) okej :D har du skickat din address till mej ? får se om jag hinner skicka det idag annars skickar jag i mon :)

9 Astrid:

skriven

Ja, de e ju tur de. Men jag tror jag ska jobba som min syster. I butik. Hon jobbar på Lindex.

Kram!

Kommentera här: