Check!

Tjenna!

Ögonlocken stänger sig och mitt huvud hänger på sned.
jag orkar inte hålla det upprätt.
Det är hemskt att en dag som denna ska behövda göra
än så trött.

Jag började 8.30 och kom hem klockan 17.30.
Först hade jag föreläsning om lärarrollen i 3½ h och
sen hade jag en timmes lunch.
Det var sådan kö till microvågsugnarna, så jag började
undra om det var en så bra idé att ta med sig mat som
behövde värmas. Men som tur var så gick det
förvånatsvärt fort tills det var min tur.
Efter lunchen hade vi studiegruppsarbete och sen
en disskusion i mentorsgruppen/klassen.

En buss senare och jag var hemma.



Trött? Check! Hungirg? Check! För trött för att göra mat? Check!

Imorgon ska jag ta igen den drama 1 som jag missade
pågrund av min magsjuka i fredags.
Sen är jag ledig tills fredag då jag har seminarium.

Nervös? Check!

1 http://johannaprasad.blogg.se:

skriven

AAHAHA, dig kommer jag ihåg!

var det inte du som var RIK?!

TÖNT!!!!

2 syster:

skriven

Jaha, så nu har du fått känna på högskolans värld:P Hur känns de att du e fast där flera år framöver?? XD Victor hälsar att han lider me dej! Puss o kram

Kommentera här: