Åh tråååk

Jag har varit så dålig på att uppdatera på sista tiden.
Känner ingenting. Åh vad hemskt det lät. Riktigt så alvarligt är det inte, men jag har
varit sjuk i en vecka och samtidgt praktiserat på en förskola, så slut är
kanske rätta ordet. OCh så känner jag mig förkyld också.

Dessutom blir detta ingen riktig helg heller , bara för att jag måse plugga.
Åh vad jag längtar till sommaren!!!
VIll bara gå och lägga mig en kväll och känna att "om jag inte vill behöver jag aldrig stiga upp mer".
Gött!!!

Om en timme blir det middag, och Inges son kommer hit.
Blir konstigt att äta middag utan mamma. MEn eftersom att hon är hos en väninna i helgen,
så blir det lite svårt att ha henne här samtidigt.


1 ~ E L S A ~:

skriven

Du blev en av finalisterna i veckansblogg.

´

Nu önskar jag dig lycka till! =)



Be folk rösta så har du större chans att vinna =D



Kram Elsa

2 Angelica:

skriven

Tack :D

Kommentera här: