Bjuder på ett gott skratt

Rallarbasen Slägg Pelle till den nya kockan:
- Dä va en hemsk pannekaka du satt fram flecka lella, den va så torr å seg så jag hållt knappt på att få den i mig.
kockan:
- Inte har jag satt fram nån pannkaka, men vart har korkunderlägget som jag ska ställa karotten på tagi vägen?

Ett gott skratt förlänger livet sägs det ju.
Nu kommer jag leva minst ett år till :)
1 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Ojj de kan jag tänka mig. Hemskt även om de bara är 2 gånger om året, eller är de fler??

Hur gamla var era vovvar när ni kastrerade dom?? :)

2 Carro:

skriven

Haha..

3 Liz:

skriven

haha :D

4 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Okej :) mina är nämligen snart 5 och 6 år och tror kastrering är lite sent för dom nu tyvärr. Även om jag skulle velat göra det!

5 Liz:

skriven

Det hoppas jag du också får :) solen skiner, det är underbart!

Kommentera här: