Fråga till er läsare!

Ser min design konstig ut för er? Har suttit och ändrat lite småsaker och när jag trycker på förhandsgranska ser den ut som den ska, men om jag skriver in min bloggadress så tar liksom bloggen slut 2 cm innan högra kanten på skärmen och så blir det helt vitt. Det är som att bloggen har tryckts ihop till vänster. Hm...

Ser det normalt ut för er?

Update: Problemet löst. Jag har visst råkat zooma ut bilden just i Firefox. Haha XD! Så nu är det normalt igen :D
1 Sandra:

skriven

Nej, för min del ser den ut som den gjort innan :)

2 caroline:

skriven

svar på din kommentar;

jag använder mig av photoshop, men först måste man ladda ner penslarna. :)

3 charlotte :):

skriven

Kjempe fin blogg :)

4 Sofie:

skriven

Det är jätte fin :) kom precis in på den och blev så där glad ^^ mjuka färger och så :)

5 Lisyia:

skriven

Ser helt okej ut!

6 jasmin:

skriven

Tack du :D Ja superhet. ok jadå sj

7 JENNIES:

skriven

sv; tack !

vad gör du ?

Kommentera här: