Mys me Helen blandannat

Halloj!  Idag är det såhär att jag ock min bror ska iväg till Ikea när de öppnar.
Någon gång efter tio, så jag borde kanske äta lite frukost. Sen kommer antagligen
min  stora lillasyster eller jag menar min lilla storasyster Linnéa hit. Det blir kuligt.
En dag med syster .

Igår var det mysdag med Helen på stan och på kvällen hyrde vi Yes man. Den är verkligen lika bra varje gång man ser den! Inhandlade även lite som kommer upp på bloggen senare.

Dessutom skar jag mig på rakhyveln igår morse. Fråga mig inte hur, men den sto åt fel håll så när jag skulle
ta ner min korg i badrummet där min borste o allt sånt finns så skar jag mig på den. Ohe det verkligen rann. Det vat rikrigt läskigt faktiskt. Och det var inte heller bara en liten skinnbitm utan det blev värsta hålet.
har en mycket fint plåste rpå fingret nu.

Här kommer en bild på mig och Helen. Inte tagen igår, men...

Helen till vänster och jag till höger.

 

1 ingrid:

skriven

sånt där rakhyvelfail lyckades jag också med för typ en vecka sen. jag fastnade med den i min nagel och ryckte av hela. jättelyckat haha

2 Sandris:

skriven

Tro mig, jag har provat! Hehe. Men jag fattar i princip lika med noll. Tycker det är smidigare med denna, dessutom har jag inte jättemycket att skriva om nu ;) Men det kanske blir annorlunda sen när vi flyttat, då har jag nog lite mer att skriva om, och bloggen kanske blir lite intressantare. Då kanske du kan göra en åt mig? Du är JÄTTEDUKTIG på det, och jag kan inte fatta att du gör det gratis! Hihi.

Det hade varit roligt att ses alla igen, du, jag, Anna, Katta & Emma :) Kramis.

3 D A N I E L A ♥:

skriven

- kikar in och önskar dig en härlig lördag:)

4 M I K A E L A:

skriven

sv: tack :)

5 Aggeoa ♥:

skriven

SV: Varse :D

6 Flisans FOTOBLOGG:

skriven

sv: Är vdigt hes och hostar :(

Kommentera här: