This is it!

Nu är jag hemma från praktiken och jag kan bara säga: AJ!!! Jag har sådan huvudverk att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Och imorgon kommer min lärare och ska kolla in mig, när jag har olika aktiviteter med barn som jag känt i 2 dagar. Hm.... Men det kommer nog att gå bra. Jag har bara väldigt mycket att planera idag och skriva förberedelser och sådant kuligt.
Just nu tittar jag på Förhäxad och äter mackor och dricker te :D Tror till och med att det är tekakor jag äter. Haha XD

Hade roligt mycket besökare igår. Fortsätt besöka min blogg tack :)

Imorgon gäller det! Dags att imponera. Håll tummisarna för mig :)
1 Jennifer:

skriven

Sv: tack du med :)

2 Ebba:

skriven

sv; ingen orsak :)

ja så kan man ju också se på det, sedan tror jag ju iofs att de som har dött hellre hade valt en tid i fängelse, om du förstår?

3 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Miiieee tack tack :))

4 josefine:

skriven

fin blogg :)

5 Viktoria:

skriven

Ingen fara :)



Jaa visst är de söta, jag älskar dem :)

6 Melina:

skriven

fin blogg (:



Svara på dagens fråga om piercing i min blogg (:

7 Ella:

skriven

Kommentera gärna det senaste inlägget så jag får veta vad ni tycker ! :)

KRAM, ella

8 tove:

skriven

efter ett tag kanske man tröttnar på headern..

och skulle vilja göra om den, det är så jag menar:) har du hunnit varit ute i det härliga vädret idag och fått någe sol på dig? :)

9 ECVADOR:

skriven

fin design

10 Anna:

skriven

Jag har köpt jeans och några tröjor, det blir nog bra!



Har du haft en bra dag så här långt? Vad har du gjort? :)

11 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Hihi taack :D

12 Pernilla:

skriven

Vilken härlig blogg du har!!! Jättefin header!!

Jag håller tummarna!!

Kram Pernilla

Kommentera här: