Att alltid allting ska bli fel!!!

Min lillasyster fick ju komma hem från Stockholm dagen efter operationen. Så hon har ju varit hemma nu i ett par dagar. Och hon har ju mått bra. Hittills! När mamma och jag kom hem från affären så sa hon att hon inte mådde så bra. Redan i morse så kände hon sig förkyld, ont i halsen och kanske lite febrig. Men vadå? Vanlig förkylning tänkte jag i alla fall. Men nu blev hon illamående också, och hon kunde knappt stå på benen.
Mamma ringde till akuten och de ville att hon skulle komma in.
Varför Varför Varför!??? Kan hon inte bara få må bra nu?

Det kan ju vara en vanlig förkylning fortfarande kanske, och påväg till magsjuka eller något. Jag blev ju super sjuk förra året. FIck allting på en gång. Men nu när hon har operarats precis så blir man ju jätte orolig. Tänk om det har hänt något fel under operationen?!

Ni som tror eller vill kan väl hjälpa till att be så hon blir helt bra nu! Saker händer ju alltid henne!
Mamma och Liselotte åkte runt nio och jag vill bara vet hur det har gått!  :(

Min söta lillasyster Liselotte

 

UPDATE 22:44: Liselotte är nu hemma igen. De trodde inte att det hade något med operationen att göra, så antagligen bara en förkylning. Hoppas, hoppas att hon blir bra snart.

1 Linda:

skriven

härlig blogg ! :)

2 "novala":

skriven

Jättefin blogg du har!

Om du har bloglovin kanske vi kan följa varandra?



Kram :D

3 CAMIE:

skriven

SV: Jaha, så du flyttar idag? :D Fan va roligt! ^^,

Nej, jag flyttar inte förr än 1:a oktober =) Fast det går nog ganska fort ;P

4 Elin:

skriven

Fin blogg du har:-)

5 Anonym:

skriven

Var med att tävla om en länkning på min blogg! Allt du behöver göra är att ställa en fråga i min frågestund, sedan lottar jag ut slumpvis vald person! Skynda dig, tävlingen avslutas klockan fyra!



http://myosterman.com/2010/august/avslutas-imorgon-klockan-fyra-1.html#comment

6 jessica:

skriven

sory för segt svar tack så mycket ;D

7 eviz:

skriven

Sv: Ja visst är den! :D

8 Tanja:

skriven

Jaa :D

9 chris:

skriven

åh tack :)

10 Karri♥:

skriven

Bra att det inte var något med oprationen , jag hoppas verkligen att hon blir bra snart...det blir en bön för henne i kväll!



kramar^^

Kommentera här: