Den största marknaden jag sett!

Hemkommen från marknaden i Skänninge. Snacka om en STOR marknad. Tog tre timmar att gå igenom den, och då var det lite som vi hoppade över.
För min del blev det bara lite marknadsgodis och lite godis till vovven som var alldeles ensam hemma. Han fick vara ensam i åtta timmar idag. Snacka om att han var glad när vi kom hem! =)

Med huvudvärk och trötta ögon la jag mig ner i sängen för en stund, men som varje dag denna veckan så skulle jag ju träna på crosstrainern också, så jag satte igång nästan direkt ändå. Det konstiga var att huvudvärken faktiskt försvann när jag tränade. Sprang 6 km i dag så är nöjd, nöjd.



1 Denice:

skriven

Sv. ja, verkligen :D äntligen varmt väder!!

2 Linh:

skriven

söt blogg! :)

är allt bra med dig?<3

kram(L)

3 m a t i dl a:

skriven

sv' hätrligt. jotack bra. hehe tack .. eller nåt :D

4 L I N N E A:

skriven

okej :)



kram ♥

5 Linh:

skriven

svar: hehe varsegod! mm cheesecake är god! :D

händer ikväll då? :)

kram!<3

6 hannah:

skriven

sv: hihi visst är det! :D japp, fast inget internet, men annars är det toppen! :)

7 FIONA - en ointressant vardag:

skriven

jä ^^ följa varandra på bloglovin? :)

8 elina:

skriven

kolla mitt senaste inlägg och rösta(:

9 Linda - ndaiL:

skriven

Ont i huvudet, men annars bra!

10 Denice:

skriven

Sv. haha ja, det förstår jag :P Du får ta shorts nästa gång :D

11 sandra:

skriven

sv: jorå det är ifint :D

12 Sabine:

skriven

Sv: bra at du likte stilen :) hehe



du skriver en fantasyroman? såå tøft :D

13 Frixxie:

skriven

åhh marknadsgodis :)



Sv: Kul att du gillade den :)

14 [Foto & Vardag]:

skriven

kanonläcker design

15 Anonym:

skriven

svar: hihi okej!:]

16 elinochamanda:

skriven

sv: okejokej :) Inte så mkt =)

Fråga ? :P

17 Frixxie:

skriven

Sv: det är det verkligen :D

18 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Det är riktigt jobbigt att jobba så mycket som jag gör just nu. Dels så får jag ju aldrig träffa min lilla familj och så sliter det enormt mycket på benen i de dåliga skorna vi har :/ men de blir roligt när lönen kommer.

19 Isabel & Caroline:

skriven

Sv; Jag med! SJukt fin är den! :D

20 Ceralia:

skriven

Aaw, poor puppy ;) Men tror han förlät er när ni kom hem med godis!



Crosstrainer låter som en riktigt bra idé, du ^^ Duktig du är!



Sv: Haha, förstår att du känner dig stolt! Det är en helt ny känsla av frihet det där :D

21 LadyUmbrella:

skriven

Allt bra med dig idag? :)



PS. jag har just nu en veckans blogg tävling. Vinnaren länkas i en hel vecka och får därmed ta del av mina ca 1150 unika besökare /dag.

Tävling hittar du på min blogg:



http://ladyumbrella.blogg.se

22 Anonym:

skriven

sv: härligt! :) jodå de e bara bra :)

åh tack så mkt! :)

23 jessica:

skriven

Haha tack ;)!Hur läget?

24 josefine:

skriven

jag vill också ha en såndär...



VAD TYCKS OM MINA NYA C L O T H S ?

25 Moa:

skriven

sv, ja visst är det!

26 Amanda:

skriven

tack :)

27 A.C:

skriven

Hej:)



hur har dagen gått då?

Sj e hemma hos en kompis, vi ska snart äta.. hehe..



ha en njas kväll:)

28 Lisen:

skriven

Hej! Fin blogg, har en frågestund på min just nu. Kika gärna in! :) ♥

29 ronja:

skriven

sv: aa :)

30 Lisa:

skriven

vilken fin blogg du har! älskar bakgrunden :)

vad har du för dig idag då?

31 sandruup <3 :D:

skriven

- gör idag?

32 Tove ♥:

skriven

fin blogg! =)

33 Amanda:

skriven

Wow, vilken underbar design. Riktigt cool.



Oj, 3 timmar, då fick du gå mycket :)



Sv: Hihi, tack och bock :D

34 sarahnordgren:

skriven

sv: ja visst är den :D älskar gina! :)

35 sofia:

skriven

brabra:)

36 mathilda ♥:

skriven

sv: Det gick jättebra. Bara dålig kondis efter att inte ha tränat på flera flera veckor. Annars tränar jag 5 gånger i veckan :)

37 kaotar:

skriven

de e lugnt du behöver inte

38 I S A B E L L A:

skriven

Otroligt fin blogg & ditt utseende är hur speciellt som helst, love it! (:



SV; tack så mkt (A)

39 Linda - ndaiL:

skriven

Jo den försvann :)

40 Nicole Sanzetth:

skriven

Oj, den måste vart enorm =) Den största marknaden jag varit på är Kiviks marknad i Skåne =)

41 Anna:

skriven

sv: tack så mycket :D haha

42 Sofie':

skriven

Jättefin blogg!

allt bra med dig idag? :)

43 e:

skriven

Vad gör du då? :)

44 AMANDA ♥:

skriven

Förlåt för sent svar, men som du kanske vet hade jag ju bloggpaus i några dagar, men nu är jag tillbaka! =D



Svar: kuL!

ja verkligen :)

45 ines ' ♥:

skriven

vad ska du hitta på idag då? =) kram

46 alice:

skriven

skaffa dig en älskling då :D

47 nelly:

skriven

sv: ja men visst var doM? :D och billiga!

48 Linnéa:

skriven

Inte illa att springa 6 km <3

49 Tracy - GRATIS BLOGGDESIGN!:

skriven

Just nu gör jag gratis bloggdesigner!! gå bara in på min blogg http://ghattas.blogg.se och sen in på kontakta mig. Där har jag skrivit allt du behöver göra för att jag ska fixa en professionell design helt utan kostnad!!!



Så din nya fräscha design är bara ett klick bort!!



http://ghattas.blogg.se

http://ghattas.blogg.se

http://ghattas.blogg.se

http://ghattas.blogg.se

Kommentera här: