Falling for you

Igår gjorde min bror och jag ett försök att spela in denna låten, som en liten övning till idag kan man säga.
Detta är alltså inte en av låtarna som jag spelade in idag i studion, utan detta är Johans och mitt första försök hemma.


1 majelicanorman,:

skriven

sv; tack detsamma! :D

2 matilda:

skriven

Vad fint du sjunger!! Hur får du så bra ljud, förresten? :)

3 Linnéa:

skriven

Låter jättefint <3

4 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

SV; Naw, tack så mycket! Detsamma måste jag säga! :D

5 modefrukt:

skriven

Hur gick det idag då?



sv: tackar :)

6 Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst:

skriven

Oj, vad fint du sjunger! :)



Svar. Tack så jättemycket! :)

Superfin blogg!

7 Mli - Vinn ett romantiskt paket hos mig :):

skriven

jätte bra :)

8 Peyton:

skriven

Fy fasen vilken snygg blogg! :O :D

Fin röst också! :D

thumbs up

9 ERICAPERZZON:

skriven

Har lyssnat lite nu, vad duktig du är!:)

/E

Kommentera här: