God morgon

God morgon Sverige och Norge också för den delen. Jag kanske har några läsare i Norge med. Det var inte speciellt roligt att vakna idag heller. Vädret har verkligen hakat upp sig på regn och dassigt väder.
Men idag ska jag fortsätta med Johan och Mias design och kanske blir det lite träning på Johans crosstrainer, om han bara kan hitta sladden till den. Utan sladd blir det inga program och utan program, så blir det inget motstånd när man trampar. Men jag tror nog att detta blir en rolig dag i allafall.

Tänkte lägga in ett foto men min laptop bara segar sig, så blir helt enkelt inget foto!

Men just det ja. Igår såg vi färdigt på Remember me. Den var väääldigt seg. Det händer liksom knappt någonting och slutet var ju ingen höjdare heller. Det var inte ens ett slut så att tårarna kommer. Det var liksom kort och.. ja.. Kanskt värd att se, visst, men ingen film jag vill se någon mer gång.
Och det var en riktig besvikelse att Pattinson aldrig blev vampyr. Det hade behövts kände jag, så någonting hade hänt.
1 AMANDA ♥:

skriven

Sjukt fin blogg! :D

2 alice:

skriven

okej, gud vad duktig du är! hur gör du så fint?:$

3 » P H O T O L E N S:

skriven

SVAR: Tack tack. ;)

4 AMANDA ♥:

skriven

SVAR: hihi aww, tack! :D

5 Caroline:

skriven

svar; vi tyckte visst inte lika om filmen, (:

6 alice:

skriven

hur gör du ? :D

7 bella ♥:

skriven

sv: okej, det ska jag göra snart :)

händer idag?

kram :D

8 Anonym:

skriven

vi har problem med menyn på våran blogg, vi undrar nu om du ser första eller andra bilden i inlägget "menyn". Skulle vara tacksam för svar ! :)

9 FridaJenssen:

skriven

aop :)

va göru ?

10 elinochamanda:

skriven

allt bra ? :)

11 Evelina:

skriven

Haha ja verkligen!

12 FridaJenssen:

skriven

kollar tv & kollar lite olika bloggar :)

13 Anonym:

skriven

på sidan :)

14 Caroline:

skriven

svar; ja, jag tycker att den var riktigt bra! (:

15 FowZie♥~hypoteser som vimlar runt i skallen:

skriven

inga nya videoinlägg ? :D

Kommentera här: