Hemma för en stund...

Är hemma över dagen. Har redan packat ner lite saker jag ska ha med mig tillbaka. Lite mer hundmat och underkläder m.m m.m...
Mia skulle in till stan, så jag hängde på.. Men när hon kommer tillbaka så ska jag följa med henne hem till dem igen.

Nu kommer mamma och ska sitta här igen...... Bye!
1 FridaJenssen:

skriven

ja, riktigt kul faktiskt :D

2 F E L L A N:

skriven

snygg blogg!! :o

3 Emma:

skriven

Sv: Tack så mycket :)

4 elin & lovisa:

skriven

visst är den? :))

allt bra idag?

5 neda:

skriven

SV; Tack för din åsikt :)

är allt bra ? :P

6 Mathilda:

skriven

Nu har jag veckans blogg på bloggen. Delta gärna (:

7 MOOOLLYS:

skriven

tack så mycket :D allt bra?

8 Anonym:

skriven

sv : halv åtta :o

hur klarar du av det ? :)



Lizette är ett fint namn, tkr jag iaf :)

kram !

9 ronja:

skriven

sv. det var väldigt gott :)

nej tack, jag är nöjd med min som den är!

10 thesswester - inte som alla andra:

skriven

sv; nej verkligen itne :D

11 Isabel & Caroline:

skriven

Sv; Nej vi är inte tvillingar haha! :D

12 Hw:

skriven

tack du :D

föresten jättefin blogg :p

13 Shiko:

skriven

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)

14 Evelina:

skriven

Jaa :( Det är inge kul när den går sönder..

15 Sophie:

skriven

hur gör man en helt egen design?

vet bara hur man gör headern, men skulle vilja veta hur man gör en hel design :D

16 MOOOLLYS:

skriven

Visst är han :D vad gör du?

17 ronja:

skriven

sv: tack :)

18 MOOOLLYS:

skriven

Åh vad mysigt :D är han duktig?

19 EMMATRETTON::

skriven

hej hur får man ett kryss som muspekare på bloggen ? :D



tack på förhand!

20 Fredrik:

skriven

Du är sjukt duktig på design :D

Gillar johans blogg asmycket :D skitsnyggT!

21 Isabel & Caroline:

skriven

Sv; Tack! :) Aaah, men sorgligt att hon är så gammal :(

22 thesswester - inte som alla andra:

skriven

sv; visst jag skickar honom på posten ;) hah!

23 FowZie♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser:

skriven

sv; haha :D det är gott

24 MEvie♥:

skriven

ja verkligen!

sjukt fin blogg du har!

25 Hw:

skriven

Sv; jag vill väldigt gärna ha en ny design men jag vill tyvärr inte betala för en ;-p



jag är lite snål hehe :p

26 Annster:

skriven

Tack, kul att du gillar den. Ja, jag har gjort den själv. Dock känner mig som en amatör men det är kul att den gillas :)

27 Evelina:

skriven

Haha ja, den har jag inte smakat på än men vi får se :)

28 Dennis Widmark:

skriven

Svar: Ja, skulle vara grymt skönt att slippa fråga alla andra om teknikfrågor hela tiden =P

29 Caroline:

skriven

svar; ja, han spelar doktor John Carter i Cityakuten. (:

30 fia:

skriven

blogghumöret har precis anlänt! =)

31 diana&kimberly:

skriven

hej fin blogg :)

hur är det? ? :)

32 Jess och Nina:

skriven

Hej hej, tack så mycket.

Ps: fint namn du har :)

// Niiina och Jess

33 Anonym:

skriven

alltid lika gott!

34 EMMATRETTON::

skriven

har du verkligen lagt in den på stilmall?

jag fattar inte ;o

35 elin:

skriven

åh tack så mkt :D



fin blogg du har!! :)

36 Mathilda:

skriven

Kul! :D



Vad duktig du är på att designa! :D

37 Fredrik:

skriven

Sv: Rätt svar på tävlingen finns nu på min blogg. Kika in och kolla om det vart du som blev länkad :)

38 Fredrik:

skriven

Sv: ni har gjort ett bra jobbb med den iaf :)

Jo men så kan det vara vetu, bättre lycka nästa gång :)

39 diana&kimberly:

skriven

sv: det är bara bra :)

40 King:

skriven

Haha min blev inte heller kladdig :(

41 Hw:

skriven

Sv; självklart :D

42 A.C:

skriven

ingen fråga e konstig:D



aa jag e asiat.. e från Kina^^

43 Annster:

skriven

Snäll du är, tack :)

44 M a t h i l d a:

skriven

Så lite sötis! :D

45 Linda - ndaiL:

skriven

va skönt!

46 fia:

skriven

jajjemen, riktigt gött :D

47 Fredrik:

skriven

har du några planer för kvällen då? :)

48 Linnea & Emma:

skriven

tack så mycket, du också :)



en fråga bara, jag undrar hur du får din bakrund att "stanna kvar" ? fattar du vad jag menar, asså när man rullar upp och ner så är det bara det som inläggen står isom flyttas upp och ner.

Fattar du var jag menar? säg till om



vore världs bäst om du förklarade :)



kram ♥

49 P A T R I C I A (3 tävlingar pågår!):

skriven

okej! :)

50 Johanna:

skriven

Sv; nää det är inte jag på bilderna men tack ändå :) tyvärr ;) men det är jag på de flesta andra bilderna ;)

51 FowZie♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser:

skriven

sv: tycker ja :=

52 Linnéa:

skriven

Hihi, tack :))



Ja, pretty woman är den bästa filmen ever <3

53 ines ' ♥:

skriven

hehe okejokej, tack så mkt:D!



fin blogg btw;)

54 Anonym:

skriven

jaa, det är ett skitjobb rent ut sagt!

hihi, expert kanske är att ta i menmen ;)

fin blogg förresten :)

55 Denice:

skriven

Sv. hahaha, visst är dom :D har två stycken, båda är med på bilderna =) Vissa tycker dom är jättelika, men man ser verkligen stor skillnad , iallafall jag hehe :P

56 EMMATRETTON::

skriven

ja men det är bara det att jag har en skit anorlunda sstilamall en vad alla andra har men jag ska kolla. tack :D

57 IDA - TÄVLING PÅ BLOGGEN:

skriven

sv: Tack desamma! :)

58 FOTOGRAF Anton:

skriven

tack så mycket! Vad gör du då? :)

59 Cassandra(::

skriven

aa , visst var den gullig (: allt bra ?

60 Anonym:

skriven

sv: Tack så jätte mycke :D

61 L I N D A:

skriven

Tack så jätte mycke! :D

62 A.C:

skriven

hahha jaså?:P vf dt då? bara för du tkr de e söta lr?:p

63 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

SV; Inte vad jag har sett men jag ligger efter med en massa kommentarer så jag vet inte om du har det haha :)

64 MYMiC:

skriven

Åh, tack så mycket :D



Det är linser (finns både utan och med styrka) som är större än vanliga linser för att göra så att ögonen ser lite större ut ^^

65 Caroline:

skriven

svar; okej, (:

66 Johanna:

skriven

Tack :)

67 NELLY:

skriven

sv: åh men tack så jättemycket sötnos! Vad glad jag blir :}

Nej tack, än sålänge vill jag inte ha någon i alla fall :)

68 L I N N:

skriven

du har jättefin design! (:

69 MEvie♥:

skriven

hehe jo lite kanske^^

70 MOOOLLYS:

skriven

Coolt hihi :D planer för ikväll? :D

71 Linnea & Emma:

skriven

Tack så mycket. Vad händer ikväll då ? <3

72 Anonym:

skriven

Sv: Jo visst kan man få de (: Men dock är det inga designer sådär jag gjort enligt mig , utan detta är vad de har beställt och jag som gjort efter deras ord.

73 m a til da:

skriven

sv' det gick jättebra att köra.. jättesvårt bara men hur kul som helst :D allt bra med dig?

74 alice:

skriven

okej :) hur har du fixat photoshop?



jagvet:D

75 月姫 Tsukii ♥:

skriven

sv: tack ska du ha! =) din va riktigt fin den med ^^

76 fia:

skriven

allt bra med dig idag ?=)

77 Frida:

skriven

Sv: Men gud! Tack så hemskt mycket! :-) Du anar inte hur det känns när man får höra det.

78 pinja:

skriven

sv; jo det var en skräckfilm, tror jag iallafall :D verkligen värd att se, tycker jag :)

79 Fredrik:

skriven

Sv: Nämen vad roligt :) det är jättekul att köra bil tycker jag :D

Jag håller på att klura lite på min design på bloggen men har inget bra program att göra ny header i osv :D

80 MOOOLLYS:

skriven

Okej :) vad tränar du? :D

81 Denice:

skriven

Sv. haha förstår det! många som tror det :D

82 MOOOLLYS:

skriven

Den gillar jag! super när man vill gå ner i vikt :D

83 FOTOGRAF Anton:

skriven

haha okej jag svarar på kommenatrer ;)

84 Anonym:

skriven

härligt! med mig är detbra=)

85 hannah:

skriven

Hejj, :)

har startat veckans blogg igen, vill du vara med kommentera senaste inlägget :)

Vinnaren får en bild,länk och beskrivning i menyn!

Puss

86 Fredrik:

skriven

Sv: jao, men det blir säkert bra ändå :)

Kommentera här: