..... I have nothing to say.....

Snart är det dags att gå ut med vovvarna och kankse laga till lite middag. Har ingen ork alls verkligen. En vecka kvar på sommaren och sen börjar skolan igen. Det ska bli roligt, men samtidigt så känner jag inte alls för det.

På torsdag kommer den stora dagen i allafall. Flytten! hjälp vad jag tjatar om denna flytt. Men ni får ta det, för om bara fyra dagar så har jag egen lägenhet. Yey! Det är bara en säng som saknas, så jag antar att det blir en billig Ikea säng.

Usch ingen mat finns det heller. Blä blä blä vad nere jag är. ORKA! Usch.
Nej nu måste ja gå ut med vovvisarna och sen tänker jag krypa ner under en filt och vänta tills det blir natt igen.
1 Nathalie:

skriven

Varsegod :) Händer idag? :)

2 Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst:

skriven

Svar. Haha :D ska du göra idag då? ^^

3 lovisa:

skriven

sv: vsg:) jaha okej! jag är 19 :)

4 Moa ♥ - FUCKINGPOSERS:

skriven

Svar: Tack! De är blandat med mitt egna och löshår :P

5 SaaandraaA:

skriven

sv: så lite så :D

6 Kristin - Westerbloggen:

skriven

Hej! Du kan inte komma in där för att bloggen inte är aktiv längre, jag uppdaterar inte alls och har satt lösenord :P Om du vill kolla gamla inlägg, maila mig för lösenordet, vill inte att andra ska kunna se :)

7 Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.:

skriven

sv; ingen orsak :) förstår det :D snälla rösta på mig i finalen hos matilda :) jag gick till final tack vare era fina röster. Jag är nummer 3, man får rösta 2 gånger och jag kommer att länka dig som tack såklart om du röstar! :D;D http://sjondinen.blogg.se/2010/august/finalisterna-i-veckans-blogg.html

8 emelie:

skriven

varsegod!

är allt bra med dig? :)

9 emelie:

skriven

svar: haha, allt bra idag? :)

Kommentera här: