Jag vill inte såra dig

"Jag vill inte såra dig" är den andra låten som jag spelade in i studion den 9:e augusti 2010.
Skriven av mig och tillfällig video ihopsatt av min bror Johan.

1 Sharlee & Simon - KOLLA GÄRNA IN VÅRAN BLOGG!:

skriven

Vi har en tävling på gång, om att bli dagens blogg! Klicka dig in på inlägget ifall du vill vara med och motivera varför du vill dagens blogg. Tävling avslutas 11:e augusti 00:00 :D Lycka till!

2 Tove:

skriven

Oj, vad bra du var!

3 andrea isaksen:

skriven

kjempe fin blogg!

du er utrolig flink til og synge!

4 Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.:

skriven

sv; men gud vad bra gjort! :D du måste vara jättestolt! :)

5 elin:

skriven

tycker du är jätteduktig!! :)

6 Linnéa Hamrén:

skriven

Åhgud så bra låt och din röst= I love it!

Massor med kramar.

7 Evelina:

skriven

Vilken fin låt och va duktig du är på att sjunga :D Underbart!

8 alice <3:

skriven

Du är ju hur duktig som hälst

Längtar efter att se mer av dig och om du fotsätter med musiken kan du bli jätte stor <3

Du är bäst! Från Alice

9 amanda:

skriven

Gud va duktig du är!! :)

Och va fin blogg du hade också, kika gärna in på min blogg och kommentera! :)

10 Andreas:

skriven

Jättefin sångröst och jätteduktig låtskrivare! :)

11 Linus (Saved_One91):

skriven

Jättefin låt! Du sjunger jättevackert =)

Kommentera här: