Kod 16!?

Ja filmen igår var helt okej. Den var bra helt enkelt. Mamma och jag var och såg "Trollkarlens lärling". HElt klart värd att se om man gillar action och magi och sådant, men jag tycker nog att det kunde ha varit lite mer magi i filmen.

 

Idag på förmiddagen åkte mamma och jag ner till banken, för att skaffa ny legitimation till och lite andra ärenden. Dock så blev det inget av legitimationen idag heller. Mamma och jag åkte runt till två stycken sådana där fotoautomater. Den utanför coop funkade kanon, vi betalade, tog korten och sen skulle vi vänta tre minuter på att få dem. När det gått lite för lång tid så kom det precis upp på skärmen, KOD 16, att den var ur funktion! Så det blev inga kort där inte. Vi fick pengarna tillbaka och så åkte vi bort till stationen istället. Men där kunde vi inte ens ta några kort, för där stod det något konstigt på skärmen, en massa siffror och typ... ah.... Så det får bli leg nästa vecka istället.

 

Snart kommer syster yster hem från Stockholm. Hon mår bra efter operationen och så, och det finns stor chans att hon blir helt bra i armen nu. Dock så fick de ta nerver från något annat ställe på armen, så där kommer hon ha lite mindre känslen.  Men vad spelar det för roll när hon kan röra den helt bra? =)

1 Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst:

skriven

Svar. Va? :)



Jag frågade vilken bio det blev och fick till svar tack så mycket xd

Du har nog blandat ihop kommentarerna xd.



Såg sen att det blev Trollkarlens lärling, var den bra? :)

2 lovisa:

skriven

sv: jaha där ser man:) ja samma här, ska klippa gräset och träna och lite sånt!:)

3 Anonym:

skriven

hoppas du får en bra tisdag!

4 Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst:

skriven

Svar. hehe ;)

gör inget!



okej :D

5 Nelly:

skriven

sv; Ja;) Vad är dagens planer ? :)

6 bitte:

skriven

Hej har en tävling på min blogg där du kan vinna en skinnjacka från Kenza



http://bittestest.blogg.se/2010/august/tavling.html

7 lovisa:

skriven

sv: jasÅ?:D är du en sån som älskar rosa?:)

8 Ellen Schutz:

skriven

sv; haft en bra dag? :)

9 Nathalie:

skriven

Okey det var ju bra det :) Händer ikväll då? :)

10 ESSEM, Selena M:

skriven

sv' TACK :)

11 Michaela | Foto, vardagsliv & Bloggdesign:

skriven

den verkar bra alltså :D

12 Marie - hjälp:

skriven

Hej! Det vore jätte snällt om du kunde hjälpa mej med en sak? Läs mitt senaste inlägg & svara i en kommentar vilken mascara du använder & om den är bra? Jag behöver verkligen hjälp! ;D<3

13 MyzaaN:

skriven

haha okeejs härligt :)

14 miia:

skriven

sv: tack hihi :)

15 SaaandraaA:

skriven

SV: ojoj! trodde jag hade en annan bild ;)) jag har faktiskt ingen aning om vad det är för träd, har inte tagit bilden :))

16 eroooticaaa:

skriven

du hade rätt :D gå gärna in och titta på allt annat jag köpte :)

17 bbaraaelin.blogg.se:

skriven

jättefin blogg!:) allt bra?:)

18 SAAHA ♥:

skriven

s: okej :) va kul!

19 isabelle:

skriven

Förlåt för sent svar!



Svar: tack din med! :)

20 Jossan:

skriven

svar Visst var den det! :)

21 E L L A:

skriven

SVAR; Okej, jo de är bra med mig med :)

22 lisaa:

skriven

sv: :)

23 Johanna:

skriven

Jobbigt när det tekniska inte fungerar ;D

24 ines ' ♥:

skriven

hahah okejokej gör så :D kram

25 [ F o t o - V a r d a g ]:

skriven

hoppas hon blir bra =)

26 benny:

skriven

ska se filmen ;D

27 ESSEM, Selena M:

skriven



Hoppas du får en fin kväll! :)



Kommentera här: