Life is a battlefield

Sitter med plutten i knät framför laptopen. Med tvn avstängd, då det aldrig finns något att se ändå. Har precis sett litteraturlistan för näst nästa kurs. Helt sjuk lista! Fattar inte hur lärarna tänker! Tror de att man är värsta stålmannen eller?! 19 böcker står på den listan!!! För det första så är inte kursen sååå lång, så jag vet inte hur de menar att man ska hinna läsa allt, och för det andra så kommer de böckerna kosta lika mycket som en himla "jorden runt resa" för sjutton!!!!

Ja, idag var mamma här och hjälpte mig. Eller hon gjorde det mesta, jag stod mest och tittade på, är verkligen tacksam för att mamma hjälpt mig med allt. Älskar henne mest av allt i hela världen! Utan henne skulle det inte finnas något som kallas kärlek, för hon är kärlek rakt igenom.

Nu har jag min egen tvbänk och en tavla uppsatt, samt min egen fina lampa i taket. Älskar min lägenhet. Den är verkligen jätte fin nu!

Mamma och jag var på coop idag också och nu har samma kille suttit i kassan två gånger i rad. Mamma tycker att jag ska lägga in en stöt nu haha! Det borde jag verkligen. Jätte gullig och charmig kille verkligen! Men hur lägger man in en stöt liksom.

Mycket text blev det ikväll. Hoppas ni orkade läsa allt om mitt intressanta liv.  Kramar till er alla där ute!
1 Anonym:

skriven

hahaha... självklart ska du lägga in en stöt... go for it!!!



å köpa böcker till plugget istället för en jorden runt resa, inte en chans... ta resan... ;o) skoja bara....hahaha



nu ska jag strax sova, men ha en bra dag!!!

2 Mia:

skriven

ååå varför glömmer jag alltid att skriva vem det är från när jag skickar till dig... sorry

3 PrisciLLa:

skriven

vad ska du göra idag? :)

4 PrisciLLa:

skriven

sv. tack så mkt :))

5 marie:

skriven

Det är bra med mej ;)

6 Emma :):

skriven

shiiit vilken fin design du har!!! :D

7 Mia:

skriven

ja jag hoppas oxå att jag får mobilen på måndag. men om jag inte får den då, så ska jag avbeställa hela skiten... orka liksom!!!!



kram kram

8 J. -17 och mamma till Julius:

skriven

Vilken fin blogg :)

9 elina:

skriven

Jätte fin blogg!(:

Följa varandra på bloglovin?

Kram!

10 Linnéa Hamrén:

skriven

vsg!:)

hur är det med dig då?

Kramkram.

11 Lirru:

skriven

Jag fick en chock när jag såg hudan snygg design du hade! Av en skala med 1-10 skulle denna blogg få 10+ :o



Kraam!

12 Therese:

skriven

Grymt härlig och fin blogg <3



Ps. Min blogg är ny renoverad :)

13 Gör klippet nu!:

skriven

Besök gärna portalen med unika erbjudande & Rabbater

14 LadyUmbrella:

skriven

Allt bra med dig? :)

15 Sharlee & Simon - KOLLA GÄRNA IN VÅRAN BLOGG!:

skriven

Vi är tillbaka från bloggpausen! // Sharlee & Simon :)

16 J. -17 och mamma till Julius:

skriven

Sv: Hur är det med dig då?

Kommentera här: