Mathilda

Den sista låen som jag spelade in i studion. Låten är skriven till mitt brorsbarn/Gudbarn Mathilda och videon är gjord av hennes pappa/ min bror Johan.

1 Anonym:

skriven

fin blogg!

följ gärna min blogg! :)

grym låt! :D

2 ~ƒαтιмαѕωαяу §:

skriven

OMG !OMG! OMG! OMG!!!!!!!!!!!!!

DUU ÄÄRR KLOOOOOCKRRRREEEEEEENT!!!

OCH BEBISEEN SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!

DU HAR JÄÄTE STOR TALANG JAG LOVAR!

<3<3<3

3 Linnéa:

skriven

Jag flyttade in i min lägenhet den 3 maj i år... och nu ska dom tapetsera och så <3

4 A:L:

skriven

Oj , jätte fint :) jag vill värkligen ha din röst <33

Jätte fin blogg <3

5 Micaela:

skriven

Wow, du sjunger väldigt vackert! Och fin blogg har du också :) Take care!

6 Anonym:

skriven

Hej! Satt och googlade på lite hårfäger och så hamnade på din blogg. Såg att du hade kort hår för ungefär ett år sedan... så nu undrar jag. Hur har du fått så långt och friskt hår?? Har du klippt det något eller bara låtit det växa...

7 therese:

skriven

tack tack :)

8 Tanja:

skriven

förlåt att jag inte har svarat på din kommentar, men har inte varit hemma så mycket nu dom sista veckorna på sommarlovet :)

men hoppas att allt är bra med dig! :D

9 Karri♥:

skriven

Ohh vad fin musik o video!



kramar^^

10 Nadjma:

skriven

SV: tack detsamma!!

jävlar vad bra du sjunger asså!!! :o:o

11 Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst:

skriven

Svar. Sanning!, älskar låten som heter Typ for you eller något xd, den låten jag kommenterade! :)

12 josefin:

skriven

hej allt bra ???

13 bitte:

skriven

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

14 evelina:

skriven

åh vilken fin låt! :D

15 maria:

skriven

gud vad fint du sjunger!! :)

16 Axel:

skriven

Jätte fin text och låt :)

Vore kul spela i hop med dig nån gång :)

Kommentera här: