O my GOD!!!

Nu ska ni få höra... något som kommer klicka i ert öra...

Mia och jag åkte från jönköping mot min brors och Mias hem. (mitt nya hem haha) Hon kör sen en annan väg, en omväg och jag frågar om hon kör där för att kunna mörda mig mitt ute i skogen utan att någon ser. Vi skrattade en stund och sen frågade jag; Men varför körde du denna vägen?
Mia stannar då bilen och tittar lite läskigt på mig. Jag blir nästan rädd och försöker övertala mig själv om att det INTE kan vara så att hon tänker mörda mig på riktigt. Men så frågar hon: Vill du provköra?
OMG! Mitt hjärta slog några slag för fort och sen tänkte jag bara. Varför inte?

Det var askul!!! Tack så jätte mycket Mia!!! Körde för första gången en bil. Dock automat men det var rusktigt kul. Vi tror att jag körde ungefär en mil och jag kom upp i hela 49 km i timmen. Yey!

JAG HAR KÖRT BIL!!!!
1 NELLY:

skriven

haha det är kul att köra bil :D

2 ellinor lindström:

skriven

jag använder det aldrig typ så..:) lika bra om du använde det nån dag:d heeheh :)

3 Johanna:

skriven

Sv; Tack <3 haha du är underbar :D

4 Anonym:

skriven

det är värt dom tårarna!

5 pinja:

skriven

sv; okej :) men den är typ lite overklig, så iallafall jag tyckte inte den var så hemsk. men man blir ofta skrämd ;D

6 elinochamanda:

skriven

sv: inte så mky :) Hittar du pånu ? =)

7 m a til da:

skriven

sv' alltid något :D ja visst är det roligt, jag skrattar varje gång jag kör. hehe.

8 e:

skriven

Ja, det skulle vara nåt! ;D

9 EMMATRETTON::

skriven

Jag tror nog verkligen att jag skulle behöva din hjälp ,men du.. kan du inte bara adda min msn ?!! :D

10 Ceralia:

skriven

Haha, bästa inlägget jag läst på länge! Tusan vad kul, grattis :D Hela 49km/h också, tror lätt du kommer bli rallyförare ;)



Sv: Ja, det hjälpte mitt humör iaf och eftersom det fortsätter att regna gick jag ut i bara halterneck och kjol (de på bilden) och tog ett varv runt kvarteret. Superhärligt :D

11 FridaJenssen:

skriven

ja, de tycker jag också :)

iaf om man e inne & inte ute å cyklar, som jag va :p

12 Kristina:

skriven

Sv: tack så hemskt mycket :D vilken mysig blogg du har!

13 annelie:

skriven

Nää det är inte jag på bilderna, men visst är de grymma! Det är bilder från en sida jag prenumenerar på :) Härlig design föresten!

14 almstroomh:

skriven

haha ja det tycker jag med (:

15 alice:

skriven

jaha, kan du länka? :D

16 EmmaEriica:

skriven

Hej vännen :)

allt bra med dig?



Tack för att du ställde upp och kommenterade vad du tyckte om inlägget "Unga mammor > ska vi stötta dom eller hata dom?". Det var intressant att få läsa din åsikt! Tack :)



Puss

17 Sara och Sofia:

skriven

Sv, hehe aa :Dmen jag slapp faktist att slipa dörrarna det gjorde min snälla syster ist i en stund iallafal sen fick hon ont i armarna hihi (: så jag målade ist :P

18 kajsa:

skriven

sv: Tack! :D

jättefin blogg har du =)

19 Linda - ndaiL:

skriven

Gonatt!

20 Denice:

skriven

Sv. hahah tack du :D va lite svårt att vara seriös , haha :P

21 A.C:

skriven

Hej:)



hur har dagen gått idag då?:)

Hooopas den har varit bra iaf.. nu ösregnar här:(



Godnatt o sov gott med dig:D

22 EmmaEriica:

skriven

:D



nu måste jag störa dig igen ><

Men;

Jag har skrivit ett inlägg som handlar om Mobbing, Jag tycker det är ett viktigt ämne, och jag skulle uppskatta väldigt mycket om du ville läsa igenom inlägget och kommentera dina synpunkter och åsikter. Vill jätte gärna höra. Tack så mycket.



http://emmaeriica.webblogg.se/2010/august/viktigt-amne-nr-2-mobbing.html#

23 Anonym:

skriven

sv. tack så mycket, det ska jag göra! :)

24 Fredrik:

skriven

Hoppas du har det bra?



Vad tycker du om min nya design på bloggen? :D



25 kaotar:

skriven

frågestund på bloggen fråga på ! <3

26 sofia:

skriven

sitt och tänk på resultatet efter att du sprungit flera gånger, sen får du ut och springer:)

27 Isabel & Caroline:

skriven

Sv; Jaa precis! :(

28 claudia:

skriven

jag gillar din design!

29 dina:

skriven

tack så mkt!! Du har juehe en underbart fin blogg!!

30 elin & lovisa:

skriven

haha jo jag vet :)!

31 m a til da:

skriven

sv' :):) allt bra?

32 EMma:

skriven

Sv: haha tack :)

Kommentera här: