Reason to hold on

Som ni vet så var jag i en studio och fick spela in tre låtar, tack vare Johan, Mia och Björn. Jag valde tre egenskrivna låtar, och här kommer en av dem. Videon är filmen av min bror Johan och musiken är som sagt inspelad i studion 9 augusti 2010.


Denna låten skrev jag till min mammas bröllop den 1 januari 2010.
Den handlar om att hålla fast vid den man älskar oavsätt vad andra tycker.

 

Inom en framtid kommer vi antagligen at göra en coolare video, men dettra får duga så länge =)

1 johan:

skriven

Du är gryyyyym. syster. =)

2 Alexandra - ttearsinheaven:

skriven

Svar: tack så mkt:) hur länge har du sjungit?

3 Filippa:

skriven

Svar: Tackar!

Jo jag blev nöjd jag med :)

4 Evelina:

skriven

Alltid lika kul när man hittar Evelinor runt om i landet:) Hur har din dag varit? Din blogg har lagts till som favorit!!:)

5 [Foto & Vardag]:

skriven

åh, måste lyssna !

6 ~ƒαтιмαѕωαяу §:

skriven

tack :)

7 ~ƒαтιмαѕωαяу §:

skriven

fett bra video :) shiit du har talang där :d

8 Therese Strömberg:

skriven

Shit, du var verkligen duktig! Jättevacker röst!

9 A:L:

skriven

Så vackert <3

10 Johnte:

skriven

BRA! :D

11 "Idealet" på solidlove:

skriven

Så fiiint =)

Kommentera här: