Snart är lägenheten min!

Nu är jag hemkommen från att ha hämtat nycklarna till min lägenhet. Hm.. det där blev lite fel. Detta är ju egentligen inte mitt hem längre då.. Hm.. vad konstigt det kändes att skriva. Men jag har i allafall fått nycklarna nu. Men jag kom ju typ en kvart för sent bara för att jag inte hitatde dit. Pinsamt! Hittar inte till min egen lägenhet. Fick ringa mamma liksom. Men nu har jag i allafall varit där.

I morgon klockan två träffar vi mäklaren och då är det officiellt MIN lägenhet!  Yey!

1 Mia:

skriven

ååå vad kul.... GRATTIS...



jag tror vi är på säsong 3, har inte så stor koll ;o) jag bara tittar...



kram kram

2 eeliinn':

skriven

fin blogg! :)

3 [ F o t o - V a r d a g ]:

skriven

vad roligt :D

4 feztis:

skriven

Vad roligt, utom att du först inte hittade dit förstås ;)

5 johan:

skriven

jippe yeh, grattis

6 ERICAPERZZON:

skriven

Det är inte lätt att hitta;P

Härligt med egna nycklar till ett eget hem!:)

/E

7 Anonym:

skriven

Ahaa ok :)

Försöker med en hel del knep nu att få håret långt och hälsosamt, men det tar tid kan jag lova =/ så tråkigt

8 Johanna:

skriven

Så roligt!

9 Mia:

skriven

ja det stämmer det... så nu har du receptet på det ;o)

hihi... ses på fredag... byebye

Kommentera här: