Trollkarlens lärling!

Nu drar mamma och jag iväg på bio.

Trollkarlens lärling blir det! Den är säkert super bra!

1 moa:

skriven

berätta om den är sevärd sen!:)

hoppas du får en mysig kväll,kramar

2 Jonnie:

skriven

va sa lite sa

3 Darksess:

skriven

Hoppas ni gillade den :) Det gjorde i alla fall jag.

4 ArtisticMind.blogg.se - den kreativa bloggen!:

skriven

Vilken härlig blogg du har! Riktigt fin design.

5 emelie:

skriven

hej där, just nu är det debatt i min blogg! Dagens ämne är fjortisar & emo's ! Skriv gärna vad du tycker och debattera även med andra som kommenterar! Go for it.



kram the queen.

6 Isav:

skriven

Tack så mycket =) Ooh, var den bra? jag funderar också på o se den filmen :D

7 Jossan:

skriven

svar Härligthärligt! :) Såg den filmen för någon vecka sedan, jag tyckte den var bra! :)

8 Nathalie:

skriven

Ska sitta och slappa och chatta ikväll :) var filmen bra? :)

9 CAMIE:

skriven

SV: Ja fast jag längtar mer efter flytten nu ;D Har fått lägenhet, bara inte orkat ändra det i min presentation ;P



Längtar du också efter att få komma hemifrån? ^^,

10 Ellen Schutz:

skriven

vacker design :)

11 Michaela | Foto, vardagsliv & Bloggdesign:

skriven

du får säga till sedan om den är bra :D

12 lisaa:

skriven

sv: ja de va roligt ;) du får göra de nån gång'

13 E L L A:

skriven

SVAR; tack själv, allt bra? :)

14 Nelly:

skriven

sv; Tack så hemskt mycket ! Kan inte mer än att säga detsamma! Älskar färgerna i din blogg!

15 Karri♥:

skriven

Vad härligt att gå på bio!



kramar(:

16 Emma:

skriven

Hej vännen,

ber så mycket om ursäkt för att jag inte har svarat på din kommentar tidigare. Har haft det stressigt på senaste tiden, pappa har amputerat tår och legat på sjukhus osv. Jobbigt.



allt bra med dig idag?



Puss

17 SaaandraaA:

skriven

SV: hihi nej det är vinbärsbuske ;)) okej! :D

18 ~ƒαтιмαѕωαяу §:

skriven

vsg :)

19 Mandana Veysi:

skriven

20 Mandana Veysi:

skriven

Grymt fin blogg.

21 Carro:

skriven

Jag tycker att den var bra :)

22 Barbie:

skriven

Den filmen vill jag också se :o Du får tala om i fall den var bra eller inte! Haha...

23 Linnéa:

skriven

Kanske borde man se den då :)

Kommentera här: