Plutten fick bada

Idag skulle jag varit nere på banken och sen skaffat ny legitimation. Vart skaffar man det numera? Hos polisen eller banken? Förra gången var det på banken, men då måste man ju ta foto till med. Mitt id-kort går ju ut i oktober.
Någon som vet vart man skaffar ny legitimation?
Dock blev det inget med banken idag, jag sov istället. Men när jag låg där i sängen helt nere som vanligt, så kom jag att tänka på att mamma och jag ska på bio ikväll. Yey!

Har äntligen tagit mig tid till att bada min plutt. Så fin han blev.

 

 

Snart ska jag titta igenom förra årets studentlitteraur så att jag kan lägga ut det på blocket. Det börjar ju nya lärarstudenter nu som behöver böcker.

 

1 Moa ♥ - FUCKINGPOSERS:

skriven

Svar: japp! :D

haha söt hund!

2 m ichelle:

skriven

hehe :)

3 ines ' ♥:

skriven

hihi aa härligt:D



söt hund:D

4 Linnéa:

skriven

Men åh, sötaste vovven ju <3

5 A.C:

skriven

mm..tiden går fort..hehe..^^

6 lovisa:

skriven

sv: japp:D vad händer idag?(:Btw, delta gärna i "veckans blogg" som avslutas på söndag!:)

7 :):

skriven

svar; jodå det är bra med mig mäd :)

8 Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst:

skriven

Svar. Okej, vad kul! :D



Vilken blogg blir det? ^^

9 Anonym:

skriven

Sv: Vad bra! Jo, allt är toppen med mig :)

10 elina:

skriven

älskar din design!

11 MyzaaN:

skriven

jag skaffade mitt id på banken..gick ditt med ett kort.

12 miia:

skriven

sv: jo det är jätte bra med mig. :) söt hund !

13 sofia- my life in words:

skriven

hur ser din vecka ut :)?

14 Linda:

skriven

Nicce!

15 eroooticaaa:

skriven

Hej! Kolla gärna in min nya sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)



Nu har jag även en ny kategori som heter ”mellan våra lakan”

16 Ida:

skriven

Gud vad söt!

17 Emelie Talvis:

skriven

så söt!

18 nathalie:

skriven

men sötvovvsingen då !

19 thilda:

skriven

så söt hund sån vill jag ha <3

Kommentera här: