Blå

Fy vad jag är trött! Har varit trött i flera dagar nu, bara ligger i soffan och gör ingenting. Usch!
I eftermidddag kommer min syster hit i allafall, då kanske jag kan göra något annat än att sitta i soffan.
Det är väl konstigt det där, att när man jobbar/ går i skolan så vill man vara hemma och vara ledig lite, och när man är ledig, då vill man jobba/ vara i skolan. Eller jag vet inte om jag vill till skolan, men när man är hemma så gör man ju ingenting. När man väl är ledig så bara, blä! Hoppas inte att jag börjar bli sjuk eller något igen. Hjälp vad trött jag är!

Måste åka och handla med. Har för sjutton ingen mat hemma.
1 emma:

skriven

jättefin blogg,

just nu behöver jag hjälp med att just du går in och ger förslag på vad jag skulle kunna skriva om i bloggen varje vecka

KRAM

2 elin:

skriven

jätte fin blogg :)

3 Josefine:

skriven

Hejsan, Jätte fin blogg! =)

4 A L V A -:

skriven

Tävling på min blogg! Vinn inbjudning till BloggSvar! Ta gärna en titt!



Om du inte önskar denna reklam får jag be om ursäkt.

Ha en bra dag! (:

5 Rebecka:

skriven

Va med i min veckans blogg tävling http://beckaziin.blogg.se/2010/december/bloggtavling.html

6 linnea - En ponny ryttare:

skriven

Fin blogg :)

7 Jenny:

skriven

Hejsan!

Måste bara säga att du har en jättefin blogg ! :D

Ha det bra,

Guumzaan

8 Carro:

skriven

Gott nytt år på dig med! :)

9 Jenny:

skriven

nice blogg!

allt bra ? ;D

kram.

10 a n n a ss:

skriven

jätte fin blogg!

har du gjort designen själv? :)

11 Elina:

skriven

Hej! Hoppas att allt är bra med dig :) Jag har startat en dikt tävling och om du är intresserad så kan du gå in på min blogg för att få mer info :)

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer..

Kram

12 Lilith:

skriven

Snubblade över din blogg och ville bara säga att jag gillar verkligen din design

13 Lydia :):

skriven

Fin Design! :)

14 amorfati (Solid Love):

skriven

Hej mitt namn är Reijo. Hittade dig på Solid Love. Jag reagerade på det du har skrivit om trötthet. Ja, men du, det är vinter och det hör till. Jag har varit så tröööt och seeeg själv. Usch säger jag bara. Det är ingenting som man gillar. Man vill ju vara uppe och hoppa och göra saker. Det finns ju mycket att göra, men nej. Det går inte, hehe. Jag vill även passa på att berömma din sajt. Mycket nice!



Ha det....

Kommentera här: