Det glittrar i granen

Det är mörkt hör. Jag måste byta lampa i min fönsterlampa. Bara några dagar kvar till jul. Granen har länge stått i mitt stora rum nu :)

Nu ska jag äta lite middag och sen ska hunden ut på en promenad. Kanske tar upps tickningen en stund sen.

 

1 Yasmine:

skriven

Åh, när man sätter upp granen känns det som om julen är "här" :D

2 Yasmine:

skriven

Sv; Vi sätter inte upp julgranen innan dagen före julafton...

Tack så mycket! :)

3 Yasmine:

skriven

Sv; Ja det känns ju lite så! Fast man får väl ha den uppe extra länge istället. xD

4 Jjasmine':

skriven

Fin blogg och jätte fina bilder :)

5 Viktoria | Marks största blogg♥:

skriven

jaa det tog en stund för den bara ^^ tack så jätte mycket :)

6 carolinhe med H:

skriven

Kikar in, hoppas allt är bra med dig! :)

kram!

7 carolinhe med H:

skriven

sv: härligt! ;D

jodå det är bra med mig förutom att jag är förkyld :)

Hittar du på denna lördagkväll då? =)

8 LYDIA:

skriven

Åh, gillar hjärta-pumlan, den var jättesöt :}

9 Anonym:

skriven

Fina bilder bruden :D

10 Anonym:

skriven

hej, söt blogg! Kan du länka mig! :D

Kommentera här: