Eget domän!

Nu heter jag äntligen silverninas.se. Läste om det på Viktorias blogg och sen följde jag bara den guiden hon länkade till. Det tog dock flera dagar innan jag hade fått alla mejl från Binero.se så att jag kunde koppla domänet till blogg.se men nu är det äntligen fixat. Jag valde .se vilket kostar 99kr per år. Helt klart värt det =)

1 Viktoria | Marks största blogg♥:

skriven

vad skönt för dig :) härligt att min guide kunde hjälpa dig lite :)

2 Viktoria | Marks största blogg♥:

skriven

aaaw tack så mycket :)

3 Nicole:

skriven

Tack så mkt :) Här var det också fint!

4 josefin:

skriven

vilken mysig blogg du har =)

här kan du se hur du får fallande snö både som * och som •

http://molkan.se/2008/12/15/fallande-sno-pa-din-blogg-bloggse/

5 rebecka:

skriven

sv: haha, tack. Är inte riktigt nöjd själv dock, behöver 300 för den linjen jag vill gå ;)

6 Jenna:

skriven

Ja men det är ju den finaste färgen som finns :D Har du gjort den själv? :)

7 Emilia:

skriven

Jag gillar din blogg, den är så mysig och rosa.

PS: Jag älskar rosa, vilken är din favoritfärg???

8 || mannen som kan prata om hundar ||:

skriven

Själv så ligger min hemsida hos one.com, och med en mall från wordpress kan jag smidigt använda min hemsida som blogg :)



Ha en fin dag!

9 cissi:

skriven

Jo, jag får göra om den i Juni igen. Så har jag tur får jag fortsätta utbildningen i augusti. Lagom skoj, hehe.



Okej, det låter bra det :) Ja blir en himla ändring!

Kram.

10 Madde:

skriven

Gud vilken fin blogg du har!



Vad ska du göra på jullovet? :)



Kram

11 Anonym:

skriven

tack!



/arzus.blogg.se

12 Sandrah, Colins mamma:

skriven

Tack så mycket:)

13 Alexander:

skriven

Hej!



Du är varmt välkommen att starta en ny blogg hos sveriges nya bloggsajt! www.bloggparken.se :)

14 Rebecka:

skriven

sv: jag vill gå sam sam på Viktor Rydberg eller sam sam på Kungsholmen och de har mellan 280 - 310 intagningspoäng ;) haha

15 Fotograf & Pysslaren Batt:

skriven

Hejsan, har lite frågor snälla svara på dem:



1. Hur mycket kostar dina designer?

2. Vart designar du dom'? Program?

3. Hur köper folk? Hur får dom reda på dig? :)

4. Hur gör man så att endast "inläggs sidan" bläddras ner och upp när man bläddrar på sidan och inte bodyn :) , har länge villjat göra så!



TACKSAM FÖR SVAR!

Kommentera här: