GOD JUL

Nu ska jag äta lite julefrukost. Risgrynsgröt så klart. Sen ska jag iväg till mamma på julfika.
Julen spenderas hos mamma och bror kommer också.

Hoppas alla får en riktigt kul jul!
1 Cajsa:

skriven

God jul sötaste! :D hoppas att du får en riktigt bra jul!



påminner bara om tävlingen som avslutas om en vecka.

http://cajsa1.webblogg.se/2010/december/tavlingfragestund.html#comment

2 MADDES:

skriven

God fortsättning! Blir det något mer julfirande idag?

3 MENIVER:

skriven

Sv, Tack så mycket :D

Kram

4 Cajsa:

skriven

god dagens sötnos! :)

allt bra?

5 Anonym:

skriven

hejsanhärlig blogg du har, jag och min syster har precis börjat blogga, vi lägger ut låtar, texter och massor av tips (skönhet, killar) feta citat, mycket bilder och lite mer :) kolla gärna in, kram =)

6 Anonym:

skriven

hejsanhärlig blogg du har, jag och min syster har precis börjat blogga, vi lägger ut låtar, texter och massor av tips (skönhet, killar) feta citat, mycket bilder och lite mer :) kolla gärna in, kram =)

7 Rebecca:

skriven

Jag kör frågestund på bloggen! Skriv en fråga!



http://rrebeccak.blogg.se/2010/december/fragestund.html

8 Jonna:

skriven

Måste bara säga att du har en väldigt fin blogg! :)

9 My<33:

skriven

Ojoj, har inte varit uppdaterad på ett tag (kan vara skönt ibland) så jag hard et bra =D hehe

tänker på alla presenter man har öppnat den 24^^

Har det varit en bra jul? //My

10 ping:

skriven

GU va fin blogg du har ^^

11 Nicole Sanzetth:

skriven

Hoppas du haft en god jul =)

12 fannyhedberg:

skriven

haha ja!:D

Kommentera här: