Make the pain go away

Jag går som många av er vet på högskolan i Jönköping. Det är hur kul som helst, men jag har aldrig tidigare lidit av sådan stress som jag gör nu. Jag har haft lyckan att slippa stressen genom hela min grundskoletid och gymnasietid. Men nu är jag stressad alltid vilket resulterar i munsår, halsbränna och värk i axlar och nacke.

Jag äter dessutom inte alls sunt, mycket socker har det blivit. Men då täntke jag att jag skulle träna på min crosstrainer i tio minter varje dag. Men shit, det är ju ingenting! Tänker ni då. För mig är det mycket. Jag blir jätte trött. Men det bror så klart på vilken styrka man kör på, vilket motstånd, hur trött man blir. Jag gick inte ner i vikt under de tre veckorna som jag tränade tio minuter varje dag. Men det gör ingenting! För jag har aldrig mått bättre. Efter bara några dagar så försvann min värk. ALL VÄRK BARA FÖRSVANN!

Nu har jag ökat på och tränar 15 minuter. Jag är helt död efter. Jag kör på rätt hårt med. Känns bokstavligt talat som att jag ska dö! Men oboy vad det känns bra efteråt.

Om du lider av värk. Börja träna. Om det så bara är tio minuter varje dag.


1 carolinhe med H:

skriven

sv: härligt att filmen var bra iaf :)

jo några få faktiskt :)

Kommentera här: