Snart så kan jag ta det lugnt

Det går inge bra med julsagan som ni kanske märker. Orkar inte. Har tvättat och hållt på hela förmiddagen, gick upp vid klockan 7, la i två tvättar och gick och la mig igen. Sen gick jag upp vid 8 och tog ur tvätten, hängde i torkskåp och la i två nya tvättar. Sen stannade jag uppe och så har jag hållt på hela förmiddagen. Nu är i allafall snart den sista tvätten klar, så snart kan jag ta det lugnt. Det känns inte som att jag vill påbörja en film eller något inna jag har tvättat klart, för det blir så mycket spring då. Ner för tre trappor, in i tvättstugan, ut ur tvättstugan, upp för tre trappor, ja ni förstår grejen.

Mamma och jag var och handlade igår, och jag köpte morötter och dill dipp och popkorn. Så igår åt jag lite popkorn och idag hade jag tänkt dippa lite morötter. Men mina ben bara rörde på sig och vips så var jag nere på lidl och plockade i smågodis i en påse, det är inte bra bo så nära lidl. Jag blev dock väldigt förvånad när jag kom fram till kassan och det bara kostade 23kr. Men det var extrapris på godis idag =)

Jag har jobbat med mathildas design denna veckan, så nu är den klar. Kul att komma i gång med det igen.
1 mathilda ♥:

skriven

Den blev verkligen hur bra som helst. Jag sätter in pengar idag! :)

2 My<33:

skriven

Ne jag har inte kollat på nått program

(elr jag tittade på 2 tror jag !) =D Men jag hoppades på att jay skulle vinna, men mam vet ju redamn hur det slutade... =D vad ska du göra i helgen annars? ^^ kram<3

3 ronjaaa :):

skriven

grymmt fin blogg :)

4 mathilda ♥:

skriven

sv: Jag och mamma har inte hunnit, det har varit fullt upp idag. Men vi sätter in dom imorgon, och då kommer dom ändå inte in föräns på måndag! Kram :)

5 Viktoria | Marks största blogg♥:

skriven

jag älskar dina designer du gjort.. Synd att ingen är till salu, jag behöver verkligen en ny :(

6 mathilda ♥:

skriven

sv: Vad bra! :)

Så du sätter in den när pengarna är insatta? :D

7 PhotoshopWorld - lär dig massor i min PS-blogg!:

skriven

Wow, du har en jättesnygg bloggdesign!

Kommentera här: