Tävla hos Junigirl!

Erika (Junigirl) har just nu startat en tävling på sin blogg. Jag fick förfrågan om jag ville sponsra hennes tävling, med att ge vinnaren en design. Gissa vad jag svarade?

Gå in på hennes blogg: http://junigirl.blogg.se/ och anmäl dig till tävlingen. Vinnaren får beställa en gratis design av mig.


1 Jullsaaan:

skriven

Hej hej!

Jag har en fråga, hur fungerer det att vara med på frossel alltså kostar det något, måste man betala skatt osv.

är det därefrån du gått alla dina banners?



Kram på dig!

ps. du har en super duper fin blogg!!!!

2 Cajsa:

skriven

god kväll sötnos! har inte orkat med bloggen idag. inte hunnit heller. har inte varit hemma. va och shoppa en kamera men ska lämna tillbaka den idag för fan va den sööög!

allt bra med dig?

3 PSEUDOTVILLING MAMMA:

skriven

Hellu

Har skickat iväg ett mail till dig! :)

4 ping:

skriven

tack så mkt thihi fittade redan de ^^ :D men tack änd^^:DD

5 Linda BT (3barns tvillingmamma):

skriven

Hej. Jag såg tävlingen hos junigirl. Jag tycker du gör fantastiska designer. Jag vill bara fråga en sak, vilket program använder du och kodar du designen eller gör du den uppbyggt av bilder?

//Linda

6 viktoria:

skriven

Fin blogg du har! :D

7 Linda BT (3bsrns tvillingmamma):

skriven

Jag försökte mig på att göra en egen design. Det är jättesvårt. Jag beundrar dina design du gör. sååå himla fina.

8 Anonym:

skriven

Jag måste bara få fråga en sak till om när du gör dina design... Gör du hela bakgrunden som 1 bild eller är der olika bilder som är sammanlänkade??

Jag tror jag har lyckats göra en header nu, men min bakgrund är fortfarande svart.

Undrade bara hur du gör!! Hoppas du vill svara!

Ha en bra kväll!

/Linda

Kommentera här: