Tredje advent och inte en inköpt julklapp

"När tredje ljuset brinner är snart lucia här
hon bjuder oss på kaffe och bud om julen bär"


Tredje advent är här, och jag har inte inhandlat en enda julklapp. Inte bra! PANIK! Jag vet inte vad jag ska köpa och jag har varken orkat eller haft tid.

Idag ska jag renskriva lite intervjuer, det blir roligt. Blå! Bäst att sätta igång så att jag kan ta det lugnt sen.


Bild tagen av Candis.se

1 Sara ~ Candis:

skriven

SV. :) ja de får du :) så länge du skriver att jag har tagit den så är de lugnt som sagt :))

2 Viktoria | Marks största blogg♥:

skriven

ja jag ska fundera på det lite :) det är nämligen en annan tjej som kanske ska fixa en åt mig så ska snacka med henne först :p

3 Karine:

skriven

Kjempesøtt design du har!

Helt utrolig! Du var kjempesøt også <3

4 My<33:

skriven

Fin bild!<3

ta det lungt du är inte den ända som har julklapp-panik ^^

Jag har också tagit det lungt i helgen... =)

vad ska du göra i veckan?

kram^^

5 Viktoria | Marks största blogg♥:

skriven

jadå absolut :) tack så jätte mycket :)

6 Ingrid-kommenterer alltid tilbake!:

skriven

Kjempefin blogg!

7 wehaveitall:

skriven

kolla gärna in på vår blogg !

två 14 åriga tjejer från skåne som bloggar om allt möjligt !

följ och kommentera :D vi kommer även ha frågestund hela veckan så bara kolla in och kommentera !



http://wehaveitall.blogg.se

8 Viktoria | Marks största blogg♥:

skriven

jag skulle vilja beställa en design utav dig :) ska jag maila dig eller ska vi snacka över msn eller hur gör vi? :)

9 Viktoria | Marks största blogg♥:

skriven

okej då ska jag göra det med en gång :)

10 mathilda ♥:

skriven

sv: okej! :)

11 Viktoria | Marks största blogg♥:

skriven

jag har skickat ett mejl nu, kanske inte är till så mycket hjälp ^^

Kommentera här: