Ledgend of the seeker

Nu har jag sett de första två avsnitten av Ledgend of the seeker
på 6:an. Riktigt bra faktiskt, om man som jag då gillar fantasy.



Se Ledgend of the seeker på fredagar klockan 20:00 på 6an
1 Emma mårgård:

skriven

vikken fin blogg:)

kolla min blogg:) domandra.webblogg.se:):):):)

kolla gärna http://voffsen.blogg.se/ oxå, där det pågår en tävling om veckans blogg, tänkte om du kke ville rösta på mig:)? jag är tävlande nr två!:) TACK<3

2 Hanna ♥:

skriven

Hejsan :)



Du är nu en av dom 8 finalisterna i veckans blogg!

Så samla röster nu :)



Söta Kramar ♥

3 Katta:

skriven

Tyckte du den var bra? Jag tyckte den var lite väl full av klichéer och halvtaskiga skådespelare... Fast jag gillade när han byggde bron i början...ehum... Har du läst böckerna som den är baserad på, Sanningens Svärd?

4 Sosso:

skriven

Jag hamnade på den oxå.,.såg dock inte början men nu vet jag ialla fall när nästa kommer tack vare dej =)



tack

5 aleeekz - tävling pågår.:

skriven

den verkar bra :).

6 Priscilla:

skriven

den är jättebra! :)

Kommentera här: