No life!

Hej hej!
Jag ligger här i sängen med värmekudde på magen o
hoppas att alvedonen ska börja verka snart.
Pluggar gör jag som vanligt.
Det är sjukt kul på högskolan men det är jobbigt att inte ha något liv.
Eller liv har jag kanske, men det är inte så mycket att ha just nu.

Har saltenta imorgon om barns språkutveckling och det har
varit väldigt jobbigt att plugga till denna så
jag får se hur det går.
Mellan 13 och 15.oo imorgon kan ni väl vara söta och hålla tummarna
för mig i allfall.

Nu doftar det mat från köket!

Seya!
1 A N N A:

skriven

sv; thihi, tack du! :D

Fin blogg, haha, jag har inte heller något liv ;)

2 Katta:

skriven

Fancy ny design igen ser jag!

Det är smått otroligt hur jobbig högskolan är ibland, att det kan vara så mycket mer än gymnasiet och grundskolan! När jag har mycket och göra sitter jag och upprepar för mig själv att "det är bättre än att jobba, det är bättre än att jobba" haha.

Hoppas tentan går/gick bra! Och hoppas det går bra med din fantasy! Uppfyllda drömmar åt alla :D



Och för mig går det alltid bra, jag är ju bäst! Mohaha xD



Lite lång kommentar, men det är väl trevligt.

Kommentera här: