Ny blogg design!

Nu är min nya bloggdesign äntligen klar.
Jag vet att jag bytt design väldigt ofta på senaste tiden, och
det två senaste gångerna så har Liddie gjort min design.
De var jättefina och var väldigt nöjd med dem. Men jag ville göra en egen design
nu för jag älskar verkligen att sitta och pilla med det.

Dock har detta tagit väldigt lång tid då jag inte har photoshop eller motsvarande.
Så denna designen har jag suttit med ett tag.
Och nu är jag äntligen nöjd!
Riktigt nöjd.

Säg gärna var ni tycker bra om den och var som är mindre bra.
Jag vill ju bli bättre så lite feedback hade varit grymt.

Gammal design:




Ny design:





Imorgon har jag föreläsning klockan 13.00 och sen efter 17.00 så
drar jag och Helen på stan en stund.
Trevligt trevligt!

Sov så gott nu!

Kisses
1 ice:

skriven

SV: designen blev skitsnygg!

Allt är bra med mig, krya på dig! :)

2 simone:

skriven

riktigt snyggt! :d

3 aleeekz:

skriven

omg jag äslakr verkligen den nya, så himla fin :O.

är det du som gjort den själv?

4 michelle:

skriven

sv; ja visst är hennes designer fina :) men wow, din design är verkligen skitsnygg! önskar att jag var lika duktig, jag har försökt göra en egen design men det gick inte så bra, haha! ha en bra dag!

5 aleeekz - tävlingar pågår:

skriven

riktigt duktig du är :).

gåller du på mycket med scrap? :)



nja mycket skola bara själv? :)

Kommentera här: