Schopping och Pannkakor

Nu har mamma och jag kommit hem från schoppingrundan.
Jag hittade massor, men eftersom att det var lite på rea
så blev det inte så dyrt.

Bilder på kläderna kommer senare.
Nu blir det att steka pannkakor och sen plugg!

Håll utkik efter bilder senare idag
1 jennifer:

skriven

sv: hejsan! Jo allt är bara bra! jag är så glad, haha.

själver? (Y)

2 Katta:

skriven

Så bra då :)

Nja, det är inte bara språket jag läser, allt omkring också, konst, histora osv. Hittils är det inte svårt, men i sanningens namn så har jag knappt börjat.

Haha, ofta du gjort allt i paint, skillat! Jag orkar ju aldrig göra något annat än en ful header och byta bakgrundsfärg, heh.

3 jennifer:

skriven

sV: okej, är det inte bra? vad gör du då? :)

4 HANNA:

skriven

Hej! Nu har jag en frågestund på min blogg, kika gärna in å fråga nånting :D

kram

5 FRIDA:

skriven

Vad händer ikväll ? :)

Kommentera här: