Upp upp upp

Om 40 minuter går bussen och sen är man inte hemma förrän
vid 5, trevligt.
Idag kommer föreläsningarna handla om temtaarbete och något mer som
jag inte minns nu.
Men det blir säkert intressant.

Min kurslitteratur har i allafall äntligen kommit så den
ska jag hämta ut efter skolan.

Se ya!

kisses
1 Katta:

skriven

Haha, märklig slump att du skulle ramla in på det galnaste inlägget jag någonsin skrivit, no offence on the kyrkbränning subject hoppas jag. Förutom engelska läser jag om keltiska också, det kanske jag inte sa.

Och tjusig ny design,snyggare än den förra tycker jag. Grått är vackert!

2 sabina:

skriven

sv: okej :) jag har varit i skolan och sedan på träningar efter det :)

kram

3 simone:

skriven

Skönt att komma hem va ? :)

4 fotograbben:

skriven

Hej hur mår du ikväll? :D

Kommentera här: