Dålig uppdatering och noll inspiration

Som rubriken lyder.
Jag har noll inspiration just nu och vet inte vad jag ska skriva.
Eller om jag orkar.

Dock har jag en liten rolig nyhet som inträffar om
några veckor.
Men jag vill säga något än, hihi :P
Ni får vänta

Har i allafall träffat en superhärlig kille också.
Calle ;)
Hi hi kul det skulle vara om han faktiskt läste detta ,  haha.
Har ingen aning om han gör de.
MEn han är i allfall super trevlig och vi har träffats
en gång efter många år på msn.
Och jag hoppas att vi snart kan träffas igen.

Men i allfall.
Igår började skolan igen efter jullovet.
Roligt att träffa alla härliga polisar igen, men tröttsamt
att gå upp vid halv 7 för att sitta i aulan i tre timmar och lyssna
på matematik.

Jag hoppas att jag får tillbaka lite inspiration snart, så
bloggen kan få lite liv igen.

Kisses
1 E M E L I E ♥ FOTO:

skriven

SV:så lite så :)

tack så mycket!

kram!

Kommentera här: