Nya filmblogg

Nu har jag ändrat min filmblogg!
Jag har bytt design och även bytt adress.
Den nya adressen till min filmblogg är: www.silverninas.blogg.se/filmbloggen.
Du kan också följa knappen i headern : FILM.

Välkommna till min filmblogg!
Där finns det tips på bra och mindre bra filmer.
1 Maria ♥:

skriven

Jättesnygg blogg! :)

2 ☆ Josefin Bellini ☆:

skriven

Oh my! Jävligt snygg blogg, tjejen!! Ha det gött :)

3 - katarinas♥:

skriven

söt blogg=)<3

4 CLAUDIA:

skriven

fin blogg :)

5 Hannah:

skriven

Roligt med en film blogg! Du har allt gjort om designen här med sedan jag var här senast.. Har inte bloggat på ett tag.. Jätte fint!! Kramar

6 - katarinas♥:

skriven

tacktack.



hur e de me dig <3

7 Sara:

skriven

Vilken jätte fin blogg du har :)

Ha det så bra!

8 Saara -Min Graviditet, BloggDesign Och Vardag-:

skriven

Har du gjort din design helt själv?

Tyckte jätte mycket om dina inläggs bubblor :)

Ha en fortsatt bra kväll :)

Kommentera här: