Aj aj aj aj!

Mina fötter värker och ögonen kan jag knappt hålla öppna. Jag har strukit lakan, gardiner, dukar och handdukar hela dagen. Snacka om att det blev tomt utan den där stora högen. Dock ser det inte lika mycket ut när man strukit det och packat ihop det liksom. Men jag är helt slut!

Nu ska jag lägga mig i sängen och bara lyssna på musik eller något. Slappna av lite. Åh.. kanske ta ett bad.

1 emma:

skriven

Hej! :)



Frågestund pågår just nu, vill du veta någonting eller har någon fråga du vill ha svar på? Så har du chansen nu. :)

Vill du inte delta? Förlåt, radera kommentaren och ha det bra! :)



PS. Seriösa frågor är roligare än onödiga frågor. ;)

2 LYDIA:

skriven

sv: Åh, tack så jättemycket! Du är så välkommen tillbaka ska du veta :]

http://www.bloglovin.com/blog/672098/lydiajosefine

3 matilda:

skriven

hej, mår du bra idag? :)

4 MYMiC:

skriven

Inte illa! Du borde få extremt med cred och en kaka för att ha gjort bort allt det där idag :o



Aw, tack så hemskt mycket! Vad snäll du är :D

5 seessy:

skriven

skit fin blogg , komentera gärna min blogg och kolla haha :D

6 p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥:

skriven

svar: aj fan :/ Men vart på henne blogg hittade du det då? :)

7 p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥:

skriven

svar: tack, ska kolla länken :D

8 Claudia:

skriven

tack så jätte mycket! =)

9 LYDIA:

skriven

sv: Åh, tack, kul att höra :]

10 Mikaela:

skriven

allt bra? :)

11 p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥:

skriven

svar: fast jag hittade det inte :/ det är så mycket att kolla igenom.

ja, stackarn :( Ska bara rätta dig: min låtsaspappa :)

12 Mikaela:

skriven

Härligt! Det är bara bra :)

13 Mikaela:

skriven

Ja :)

vad gör du då?

14 p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥:

skriven

svar: ja, ingen större skada skedd, Det hade varit värre om han hade skurit sig i någon sena eller liknande.

Kommentera här: