Att göra någon glad

Nu ska lilla jag hoppa i säng. Där är ett till sådant där uttryck. Hoppa i sängen ska jag ju inte göra dierkt. Ja, eller det beror väl på vilka ord man betonar kanske. Hm.. svenska språket är allt lite knepigt i bland.
Men i alla fall så ska jag göra mina dagliga rygglyft och armhävningar nu, och sen blir det sängen för min del. Jag har somnat så väldans sen nu den senaste tiden, vilket resulterat i väldans sena morgnar. Men jag ha rkommit in i ett stim här nu. Sen jag kom hem från min syster harjag varit super duper duktig här hemma. Diskat, städat, strukit lakan m.m... Så tänk vad glada folket skulle bli om de vaknar upp i morgon och de känner doften av nybakt bröd!
Japp, jag ska sätta klockan på ringning och gå upp och baka frukostfrallor!
Då blir mammsen glad. Och Liselotte och Inge med skulle jag tro.

Sov så gott allesammans!
1 MYMiC:

skriven

Aw, sov gott!

Haha, jag är lite mörkrädd så det händer faktiskt att jag hoppar i sängen! Ibland känns det som att något ska vara där under och försöka greppa tag i foten :o

2 Nicole Sanzetth:

skriven

Natti =) Sov så gott!

3 Eminna:

skriven

tack! vad gör du ? :D

4 matilda:

skriven

- Haha aw stackare :(

Den tårtan VAR väldigt smarrig. Ja, alltså, Robbie Williams är min idol så jag gjorde en tårta när han fyllde år .Dock glufsade min familj i sig den, men ändå :D

Kommentera här: