Bilder från dop i lördags

Jag har varit igång non-stop sen jag vaknade imorse. Det är därför som jag inte har hunnit blogga tidigare.
Att klippa Luffsen var det första jag gjorde. Igår klippte jag benen och magen på honom, så idag fick det bli ryggen och svansen. Imorgon är det huvudet som gäller. Vilket även är det allra jobbigaste då han verkligen inte tycker att det är speciellt roligt.
Men det måste kännas skönt för honom nu i denna värmen att bli av med all päls.

Sen har jag städat lägenheten, skakat mattor, sofföverdrag, filtar och lite annat, med hjälpa av syster. Tvättar håller jag på med just nu och duschat har jag precis gjort. Har även bytt lakan i sängen. Snacka om att det kommer att bli skönt att lägga sig ikväll.
Dammsugaren öppnade och också upp. Jag skruvade upp "munstycket" eller vad man ska säga och tog ut en massa skit som fastnat där. Så nu suger nog maskinen lite bättre. Dock var det en plastgrej som satt där inne och som jag inte vet vart den satt. Jag fick inte riktigt ihop det med den där så den tog jag ut. Jag får väl se om mamma kanske kan klura ut vart den ska sitta.

Lite bilder från dopet i lördags:

Min bror Johan och hans familj. Mia, Rebecca och Mathilda.

Jag fick och vara med på kort eftersom att jag är Gudmor/fadder

Mamma och jag sjöng under fikat och även i kyrkan sjöng jag. Blandannat en egenskriven låt.

Söta Mathilda som döptes. Tänk att få vara Gudmor till en sådan söt gullunge!

Jag!

Från vänster:
Liselottes pojkvän Erik, storasyster Linnéa, lillasyster Liselotte och Jag.

FOTON TAGNA AV MIN BROR JOHAN.

Glöm inte att anmäla dig till fototävlingen i inlägget nedan. Direkt länk finns HÄR.
1 hannah:

skriven

Hej och tack så mycket för den snälla kommentaren! ;D

2 Linnie:

skriven

Svar: Okej, bra att veta. Hoppar nog dock att vara med i tävlingen. Skulle vara otroligt roligt men känner att jag inte har tid för att verkligen fokusera på att ta ett fint sommar kort. Jag tycker alla kort om sommaren är bra!:)

3 Karin:

skriven

Vad roligt att vara gudmor och vilken ära!



kramar^^

4 Sandra:

skriven

Tack finis :)

5 Caroline:

skriven

svar; okej (:

jo jag vet, så jäkla varmt!

6 S T I N A - Fotoblogg ♥:

skriven

Jag kör igång med en frågestund, så vore roligt om du skikade in och tittade lite! Kram Stina ♥ :D

7 izabell:

skriven

Hej vilken söt blogg du har :)

Kommentera här: