Dagens fråga!

Har vaknat till nu och känner mig utvilad vilket är väldigt skönt. Har haft fläkten på hela natten.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, här ser det mulet ut, så sitta i solen blir väl lite svårt kanske.
Jag borde klippa min vovve, men förra gången jag gjorde det, tog det runt fyra timmar. Det är jag verkligen inte sugen på att ge mig in på idag. Men jag skulle ju kunna ta bennen idag, huvudet i morgon och sen kroppen på tisdag.
Men det är så pinsamt att gå ut med honom halvklippt.

Jag fick en fråga av en läsare angående tidigare inlägg om film. Tänkte lägga upp frågan här så att ni kan få se och svara också:

VILKEN ÄR DIN FAVVOFILM?

Oj, favorit film.. hm... finns ju så många :P Men jag gillar fantasy väldigt mycket.... Jag kan nog inte säga vilken min favvofilm (vuxenfilm är) men min favvo barnfilm är Mio min Mio och kommer nog alltid att vara det =) hm.. den kanske man skulle se ikväll =) hihi

Har du någon favvofilm?

1 E M M A:

skriven

Min favorit film är nog Eclips och Mean girls!^^

2 Madde (::

skriven

sv: åh tack, Jo det är väl det :)

3 Kc:

skriven

Tack sa mycket!

Btw var for font anvander du??

Du vet dina texter...

4 MariaExpressen:

skriven

Favorittfilm er så mange, men her må i allefall jeg si GREASE



-Veronica

Kommentera här: