Datum bredvid rubriken

Äntligen har jag kommit på hur man gör för att ändra så att datum och tid står uppe bredvid rubriken istället för under inlägget. Yey!





Det tog tid, men nu är det änrligen klart! Nu ska jag göra i ordning lite kvällmackor och sen blir det.. ja vad händer sen? Först ska jag väl äta upp mackorna och sen blir det väl datorn igen. Hehe
1 Hanna:

skriven

Jag har uppträtt med cirkus eller hur man ska säga, alltså jag är med i en cirkus och vi var på turné :)

2 Hanna:

skriven

Japp :D Jag är luftakrobat och "vanlig" akrobat :)

3 Hanna:

skriven

Jag vet faktiskt inte, men lovar att säga om vi åker till jönköping! :)

4 Mikaela:

skriven

SV: haha okej ;) tack

5 jennpenn:

skriven

va nog inte långt ifrån :D dock blåste de en hel del vid havet :(

6 HANNAH HALE:

skriven

Jag ser inte bakgrundsbilden/färgen eller tiden i rubriken öht!



Svar>> Donnie Darko är min favvofilm!

7 Johanna | Foto & design ♥:

skriven

HEJ, kan du hjälpa mig?

hur fick du tid och datum vid rubriken, kram!

8 Anna:

skriven

åhh, skulle du vilja förklara !? Jag har lyckats få datum+tid under varann och i rätt position där jag vill ha dem, dock så är rubriken över eller under beroende på hur jag ändrar i kodmallen, (typ såhär, men rubriken ska ju komma brevid på ngt sätt: http://i53.tinypic.com/9ucjle.png) men det lyckas inte att komma bredvid -.- blir fan inte klok på det haha .. så tacksam för hjälp :)

9 Karolina:

skriven

skulle du kunna visa hur? maila gärna svaret! tack på förhand :)

Kommentera här: