Inte riktigt som det var tänkt

Jag vaknade av väckarklockan halv 8 som det var tänkt och jag kände mig ganska pigg. Men så hörde jag någon i köket. Då har de redan klivit upp här hemma och satt och åt frukost de rackarna. Så jag somnade om igen.
Grejen var ju att jag skulle överraska dem med frallor till frukost. Men ska man hinna baka det innan de vaknar så får man väl börja klockan 6.



Vad ska man hitta på idag?
1 p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥:

skriven

svar: men jag har hittat en som är duktig på att göra designer som ska göra en till mig :D

2 p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥:

skriven

svar: yes :D kolla henne designer hon har gjort, hon är ju lika duktigt som dig :D



http://jennielenita.blogg.se/portfolio/

3 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv. åhh vad kul :D

bor hon i visby?

4 Julia:

skriven

sv : jaa ! :D

5 p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥:

skriven

svar: ja, det är det :D

6 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv: jo jag förstår bättre nu! :)

beklagar att hon inte finns :/<3

7 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv; okej :)

på tal om annat du är grymt söt :D!

8 sofia:

skriven

j*vlar vilken fin design!

9 p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥:

skriven

svar: ja, det är roligt :D Kan ju verkligen inte bestämma mig, och kan inte sånt där med designer :P

10 Julia:

skriven

sv : det gör det :D

11 sandra:

skriven

Hallå där :D Vakna precis! Allt bra?

12 sofia:

skriven

ja verkligen! har du vart där tidigare?:)

13 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv. säger bara saningen :D

åhh tack <3

14 p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥:

skriven

svar: ja, jag ska få den precis som jag vill, är jag nöjd, så är jag nöjd :D



ja, men det är finare nu än hur det såg ut som köttsår :(

15 sarastille - vinn smycken för 200 kronor hos mig:

skriven

fin blogg :)

16 sandra:

skriven

sv: hahah :D jo dt är toppen här! Skönt o sova ut :D

17 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv: den är underbar :D!

18 p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥:

skriven

svar: ja, fast det kunde ha gått väldigt illa, tur att det blev en "skråma"..

19 sofia:

skriven

okejoekj :) va mysigt! jag åker dit med min familj & en kompis. vi åker som tur är när högsäsongen har slutat , för jag hade inte velat vara där när alla yngre är där. vi åker liksom dit på familjesemester, inte partysemester om du förstår :)

20 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv. en sak inte men en sak jo :D!

21 p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥:

skriven

svar: ja, han hade kunnat skära av en sena eller liknande, eller fått blodförgiftning!

22 MYMiC:

skriven

Haha nej vilken otur :o

Du får göra det imorgon kanske?

23 sandra:

skriven

sv: mamma är nt hemma :D passade på !

24 sofia:

skriven

ja! :D en fråga förresten , gör du gratisheaders åt folk :)? i byte mot reklamering typ :)?

25 matilda:

skriven

Hej hur är vädret hos er? kram :)

26 ♫♪ Sandra T:

skriven

söt bild (:

27 sofia:

skriven

åh , attans :(

28 Mikaela:

skriven

Okej, inget :)

29 Mikaela:

skriven

haha ja :P

30 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv. jo det gör någon :/

31 josefine:

skriven

hej fin design :D:D

32 Jennie:

skriven

Sv: Inte lika fina som du har gjort, helt underbart fina din designer är! Jag försöker lära mig själv genom att läsa så mycket som möjligt om dessa koder osv.. är bara nybörjare än :)

33 Renie:

skriven

sv; takk! :)

34 yasmin♥:

skriven

haha känner igen grejen med att försöka överraska andra och så är dem redan vakna -.- Btw riktigt GRYM design, har du gjort den själv? :)

35 Chawo:

skriven

OMG! SÅÅÅ FIIIN BLOGG DESIGN DU HAR :O<33333333

Kommentera här: