Jag hatar er!!! Varför finns ni?!

Hittade en fästing på min mage idag i duschen. Det var lätt att få bort den bara med fingrarna så den hade nog inte hunnit klmra sig fast ordentligt. Men nu har jag fått som ett litet bett efter den, dumma bajsfästing! Dessutom kliar det överallt nu bara för det!

Varför finns de egentligen?! Vad gör de för nytta liksom? Usch! Gå och drunkna era fulingar!

källa: http://my.opera.com/Mlie/blog/skk-mh-resultat?cid=5302609#comment5302609


Dock såg inte fästingen på mig ut sådär än, men det där är bara för ÄCKLIGT!


GÅ IN OCH GISSA KÄNDISEN HOS JOSEFINE. JÄTTE KUL, MEN SKIT SVÅRT!
1 :):

skriven

OMG! så läskigt, fästingar är min vardag tiiep, (har en hund)som måste ha sina fästingar bortplockade, men aldrig har jag fått en på mig själv, gud vad obehagligt!

2 olivia - foto:

skriven

uscha meja, hatar sånna festingar.. :s



PS. Har frågestund på bloggen. Fråga gärna något :)



http://oliviasfotoblogg.blogg.se/2010/july/fraagestuuuund.html#comment

3 MAARIAWH:

skriven

hatar också fästingar..



Vilket program har du gjort min design i?? :) kram

4 LadyUmbrella:

skriven

SV: härligt att höra!

Det är toppne med mig :)



Haft en bra dag då? ^^

5 Lisa:

skriven

sv: Takk :)



ugh, de er ekle. Har heldigvis aldri sett en sånn irl :p hehe

6 nicole:

skriven

Hejsan:)

fin blogg , allt bra idag?



var gärna med i någon utav mina tävlingar

/Shoppaholly

7 nicole:

skriven

sv: Härligt :)

finalisterna dras ikväll



under tiden kan du alltid tycka till om dagens hiss

/Shoppaholly

8 MAARIAWH:

skriven

sv: okej :) ha en bra dag! kram

9 Nicole Sanzetth:

skriven

Vidriga djur som man verkligen kan fundera över vad de har för nytta. Synd det inte går att utrota dem...

10 PHOTOGRAPHY:

skriven

Ha en bra dag/kväll! :D

11 nathalie:

skriven

hejhej , nu är det så att jag har en tävling på min blogg ... '' månadens super blogg''

du vinner reklam för din blogg, på TRE hela blogggaar :D

det ända du gör är att du kommenterar något enkelt på inlägget, tex ''jag är med''

gå in & titta ?



http://enbartnatha.blogg.se/2010/july/utkast-juli-13-2010.html



ursäkta om ni inte är intresserade, det är bara att ni tar bort inlägget då ! tack hej !

12 nicole:

skriven

sv: yees :D



haft en fin dag?

/Shoppaholly

13 Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

skriven

Om du får en rund ring på din mage som är lika stor som en femma måste du till doktorn. Det kanske du vet med. :) hihi



Om du vill så får du gärna lägga en röst

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du behöver inte säga att du har röstat. :)

Tack på förhand.

14 josefine:

skriven

Kika in och kolla dagens inspiration :)

15 nicole:

skriven

sv: bara bra :)



vad har du för dig nu då?

/Shoppaholly

16 Johanna:

skriven

usch! vilken äcklig bild! ;o

17 erica:

skriven

hej, skulle du kunna hjälpa mig designa min blogg? :)

18 Plutten:

skriven

Ja, fästingarär verkligen skiiitäckliga! Och det är mycket av dom i år:S



Dom gör ingen nytta heller, det finns inga djur som lever på dom. Dom lever bara på oss. Alltså är dom parasiter.

19 Fotograf Jessica:

skriven

Hejsan!

Fin och personlig blogg du har!

Allt bra med dig idag?

20 matilda:

skriven

Din länk går inte att trycka på :/

21 p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥:

skriven

Usch, jag mår illa av att bara se såna där! :O

22 amanda:

skriven

fysatan vad äcklig!! :O

23 Amanda 's k a n d a l i s m':

skriven

Usch, inte mysiga varelser!

24 johanna♥:

skriven

usch, hahaha bra bild men inte på de bästa varelsen.

fin blogg, har du gjort desingen själv? :)

Kommentera här: