Lingon

Haft svårt att sova inatt igen. Longon, lingon, lingon är det enda jag kan säga.
Min allergi har dessutom blivit värre och värre. Är så rinnig i näsan när jag vaknar och det kliar i både näsan
och ögonen. Men efter två panodil och en allergitablett så känns det bättre.
Funderar lite smått på att gå ut och lägga mig och sola, men vill gärna få med mig syster ut i så fall.

Har funderat starkt på att strunta i min sockerfasta och köpa godis i helgen dessutom. Men jag vill inte göra mig besviken när ändå klarat mig i sex veckor nu.
Men jag är grymt nöjd, rekord för mig! Men jag får se. Ikväll blir det nog inte i allafall eftersom att jag ska vara barnvakt, men kanske i morgon kväll.


Nu ska jag nog slänga på mig bikinin, men först ska jag försöka få med syster yster ut.
1 Sara ~ Candis:

skriven

SV. :) varsegod, hoppas du hittar det. Nejmen vad smickrad jag blir hihi tack. Så himla skoj att du gillar min blogg :D <3<3

Kommentera här: