1 Rebecca:

skriven

sv: ja det är riktigt hemskt att någon kan utsätta en liten flicka för nåt sånt här ! Hjärtlös typ.. :(

2 Tant Kim | Design:

skriven

Jajamänsan tycker jag du ska göra. Det är en bra sida. :)

har du möjligtvis en laptop när du designar? Tänkte på bakgrunden. Du får säga till om jag inte ska påpeka någonting. Försöker bara hjälpa till.



HA en toppendag..

Kramar

3 Kim Karlström:

skriven

fin blogg! kolla in min, du kan vinna länkning! :D <3

www.kimiees.blogg.se

4 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

SV; Haha okej :D



Har röstat på din grupp nu :)

Kramar

5 p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥:

skriven

Åh, va fin bloggdesign du har! :D Har du gjort dne själv?

6 Katta:

skriven

Ja, du skrev något om det för ett tag sedan, var det inte den 9:de du skulle flyttat? Eller det kanske var nästa månad?



Allt ser ut som det ska och länkarna fungerar för mig. Det kanske är någon annan version av explorer där det inte fungerar?

7 Towe (towe.webblogg.se):

skriven

sv: tack! :D

8 p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥:

skriven

svar: oki, hur gör man såna där snygga designer? :D

9 Towe (towe.webblogg.se):

skriven

sv: haha, ja, kanske lite ;D

10 p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥:

skriven

svar: ja jo, jag har varit där ett antal gånger, jag vill pröva gör mer med min design, men jag känner inte att jag har varken tid eller ork till det :P

11 p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥:

skriven

svar: oki, tack för erbjudandet, men jag vill inte verka oartig eller så, men jag vill helst inte betala någon design, då prövar jag hellre att göra min egen eller hittar någon som gillar att göra designer åt folk gratis :)

12 p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥:

skriven

svar: va bra :) Visst, ibland orkar man inte och ber någon göra ens design, men på denna blogg ska hela designen vara gjord av mig, ingen hjälp eller nåt :D

13 sofie :):

skriven

fin blogg!

14 p h o t o b y p i n k p i e r c i n g ♥:

skriven

svar: ja, okej, och när jag känner att jag har tid, ska jag fixa mer med min design :D

15 BIEBERFEVER - ebba&sofie!:

skriven

Nu har vi röstat. Tycker att du har en fin blogg :)

KRAM.

Kommentera här: