Tävling!

Jag drar nu igång en fototävling! Så fram med kameran nu och var med och tävla!

Följ dessa enkla steg och du är med och tävlar:

  1. Ta ett foto som har med sommaren att göra.
  2. Kommentera detta inlägget och säg att du är med och tävlar.
  3. Antingen mejla mig fotot eller lägg in det på din blogg och länka mig till det inlägget.

[email protected] om ni vill mejla mig fotot.  (Glöm dock inte att skriva ner din bloggadress i mejlet)

Sista anmälningsdagen är söndagen den 18 Juli!
1 jennpenn:

skriven

låter riktigt härligt :D

2 FlizanLizan:

skriven

Fin blogg :)

3 FlizanLizan:

skriven

sv: så lite så :D

4 HANNAH HALE:

skriven

Ska ut och fota imorgon då ;)!



Svar>> ah, jag använder explorer just nu, men har firefox också haha. föredrar explorer

5 » j є и и ı ƒ є я:

skriven

SVAR tack, desamma! =)

jaa det har jag, inte det snyggaste exakt men den duger :P

6 Caroline:

skriven

svar; oh gud vad kul att du tycker det! (:

det är bara att lägga till hjärtan i valfri färg, eller vilken symbol du nu vill ha. (: Krams!

7 Andréa:

skriven

For en fin blogg du har! :)

8 li:

skriven

okej... jag är med. :)

9 Hanna:

skriven

Det är en ungdomscirkus, just nu är dom yngsta 9år och dom äldsta 24 ;)

10 Camilla - Webdesign & Foto:

skriven

svar: tackar!

11 » j є и и ı ƒ є я:

skriven

SVAR tack då ^^

12 S T I N A - Fotoblogg ♥:

skriven

Sv : Håller med ! :D ♥

Kommentera här: