Time to hit the cheats

Det har tyvärr blivit väldigt sena kvällar på senaste tiden. Antar att jag har för mycket i huvudet att tänka på.
Jag vill inte gå och lägga mig för då tänker jag bara på massa saker som tynger mig. Det är bäst att gå och lägga sig när man är så trött att man inte kan hålla ögonen öppna längre. Den tiden brukar vara runt 17- 18.oo på eftermiddagen, men då kan jag ju inte gå och lägga mig.
Men nu är det nog dags ändå.

I morgon får vi se om Liselotte kanske får komma hem från sjukhuset, om inte så åker jag till Helen på kvällen och myser lite. MEn Om syster får komma hem så vill jag inte lämna henne ensam.

Natti natti
1 sally:

skriven

Hittade faktiskt inget .. :(

Kristinehamn staden är så tom vettu ! :o

finblogg btw :)

2 Caroline:

skriven

svar; okej, vad skönt. (: ja, det hoppas jag med!

3 MOA - LEV LIVET:

skriven

Fin blogg du har. kolla gärna in min frågestund!

Och ha en bra dag!♥

4 Tant Kim | Design:

skriven

Tack så mycket. :D Det känns underbart att få höra det. :)

5 LadyUmbrella:

skriven

Hej! =)

Allt bra med dig? ^^

6 Lina:

skriven

Tack detsamma! :)

7 Caroline:

skriven

svar; ja, visst är den. (:

8 LadyUmbrella:

skriven

Sv: det är super medmig =)

Några planer för dagen då? ^^

Kommentera här: