Grillkväll med härliga människor!

Kvällen blev kanon. Dock hinner jag inte skriva så mycket då vi ska titta på "Remember me".  Får se om det är någon film för mig. Men lite foton kan ni få:

Victor och Becca i Legostan.

Rebecca min brorsdotter och jag =)

Gudmor och brorsdotter Mathilda. =)

Mer foton kommer imorgon...

1 Nicole Sanzetth:

skriven

Naaw, så himla söta ni är =)

2 FridaJenssen:

skriven

fin header :)



vill du ha en till bevakare, som kommenterar ofta ? :)

3 bella ♥:

skriven

hej, vilken fin blogg du har :)

gör du header's till andra?:D

4 Caroline:

skriven

Remember Me, är verkligen galet bra men så jäkla tragiskt!

5 elin:

skriven

fin blogg

6 chiara:

skriven

Härlig blogg! Släng gärna in en kommentar i min :) Tack.

7 linnea:

skriven

vilken härlig blogg! :)

Kommentera här: