Vackert väder idag igen! Yey!

Hemkommen från kyrkan. Jag sjöng och spelade och en gäst pastor predikade. Dock tror jag att många är
på semester nu. Vi har en liten församlingen, men idag var vi väldigt få. Men det gör inget. Gud finns där för
oss i allafall.
vad som händer härnäst vet jag inte. Det är soligt, men nästan för varmt för att kunna ligga ute och sola. Men det
känns så trist att sitta inne när det är så fint väder ute.

Nu ska jag se efter vad det finns för något att äta idag.
1 anna:

skriven

SVAR : allt jag säger ju ju sant ;)



hur är det idag då :)

2 elvira stehn:

skriven

Nu är veckans blogg igång, och missa inte att anmäla dig denna vecka! Mer info hittar du på bloggen under inlägger ''Veckans blogg'' Anmäl dig snarast, eftersom att anmälningstiden går ut ikväll klockan 00.00 :)

3 anna:

skriven

SVAR : jo helt ok :)

4 MARiA:

skriven

Fin design!

Kommentera här: